Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Galingiausias modelis ispanų istorijoje – jau ant konvejerio

 
2017 01 30 16:02
Gamintojo nuotraukos

Ką tik žiniasklaidai pristatytą naująjį sportinį „Seat Leon Cupra“ modelį, kurio ratus suka 300 AG benzininis variklis, oficialiai vadina pačiu galingiausiu automobiliu per visą gamintojo istoriją. Kadangi Ispanijoje daugiau serijinių lengvųjų mašinų gamintojų nėra, galima teigti, kad tai galingiausias modelis ir Ispanijos istorijoje.

Nuostabu, kad trys šimtai „arklių“ yra išspaudžiami iš vos 2 litrų darbinio tūrio motoro. Žodelis „cupra“ žymi sportinius „Seat“ modelius. Ankstesnės laidos „Seat Leon Cupra“ irgi buvo labai pajėgus – jo variklis sugebėdavo pasiekti 290 AG. Prie šio įspūdingo skaičiaus inžinieriams pridėjus dar 10 AG, naujasis sportinis „liūtas“ dar lengviau pasiekia elektronikos apribotą didžiausią 250 km/h greitį.

Sąlyginai mažas galingojo „liūto“ variklio tūris daro naująjį „Seat Leon Cupra“ taupų. 100 kilometrų nuvažiuoti bolidas, priklausomai nuo modelio, sunaudoja 6,7–7,2 l benzino, kas sportiniam automobiliui nėra daug. Maža to, pati netaupiausia automobilio versija yra varoma visais keturiais ratais (sistema „4Drive“), o sukimo momentas iš motoro į jėgainę perduodamas per dviejų diskų DSG pavarų dėžę. Vairuotojams nėra didelė paslaptis, kad mašinų versijos su visais keturiais varomaisiais ratais ir automatinėmis pavarų dėžėmis visuomet pasižymi didesnėmis degalų sąnaudomis.

Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm ansktesniame „Seat Leon Cupra“ modelyje jis pakilo iki 380 Nm, kuriais gali pasigirti naujos laidos bolidas. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800–5500 apsukų per minutę diapazonui. Dėl tokio plataus apsukų diapazono variklis į vairuotojo komandas reaguoja žaibiškai. Už tai, žinoma, reikėtų padėkoti „Seat“ inžinieriams, kurie dar labiau optimizavo kintamą vožtuvų atidarymo laiką bei patobulino tiesioginio įpurškimo technologiją.

Svarbiausias dalykas, kiuris naująjį „SEAT Leon Cupra“ išsiskiria iš kitų sportinių įprastų modelių versijų – tik „Leon“ šeimos nariams būdingas dizainas. „Full LED“ dienos šviesos žibintai, rūko žibintai, net kėbulo vidurinysis ir galinis statramsčiai bei galinis buferis buvo kurti specialiai „Cupra“ versijai. Be to, „Cupra“ didžiuojasi didesniais priekiniais ir galiniais ortakiais, dvigubu chromuotu išmetamųjų dujų vamzdžiu, raudonomis stabdžių paminų apkabomis su „Cupra“ logotipu, „Cupra“ ženklo įspaudais papuoštais aliuminio slenksčiais, įspūdingu galiniu oro aptaku ir tamsintais langais.

Modelio gerbėjai galės rinktis iš 3 skirtingų „Seat Leon Cupra“ kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST. Penkerių durų versija kasdienėms kelionėms suteikia pikantiškų „prieskonių“, SC modelis demonstruoja dizaino ir technologijų meistriškumą, o ST versijoje susijungia universalumas ir dinamiškumas.

Akį traukia dideli naujojo "Seat Leon Cupra" priekiniai ortakiai.
Akį traukia dideli naujojo "Seat Leon Cupra" priekiniai ortakiai.

.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"