TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Galingiausias pasaulyje serijinis vilkikas bus „įdarbintas“ Lietuvoje

2016 10 15 6:05
Savo išore galingiausias pasaulyje 750 AG "Volvo" vilkikas niekuo nesiskiria nuo kitų Švedijos gamintojo F16 šeimynos narių.  "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Lietuvą pasiekė daugiausia galios iš pasaulyje dabar gaminamų serijinių vilkikų turintis „Volvo FH16 750“, kurį, kaip „Lietuvos žinioms“ pranešė Švedijos gamintojo atstovės „Volvo Trucks Lietuva“ rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus, įsigijo viena Alytaus statybų bendrovė.

Net 750 AG ir 3550 galintį pasiekti variklį ir 100 tonų bendrojo svorio turinčią mašiną, pasak L.Bričkaus, Lietuvoje alytiškiai naudos itin sunkios, stambiagabaritės kelių statybos technikos gabenimui į kelių statybos ruožus. „Paprastai itin galingų vilkikų prireikia kalnuotuose regionuose, prie kurių Lietuva nėra priskiriama. Pas mus yra kalvų, bet tai – tikrai ne kalnai. Tačiau tokių automobilių reikia ir ypač sunkiems kroviniams gabenti. Tuomet netgi lietuviškos įkalnės vežėjams tampa nemaža problema. Ta Alytaus įmonė paprastai gabena labai sunkius iki 100 tonų krovinius, kai vidutinis Lietuvoje gabenamų krovinių svoris sudaro iki 40 tonų. Be to, didesnio nei 48 tonų svorio kroviniams vilkti reikia ir specialaus Valstybinės kelių transporto inspekcijos leidimo. Iki 100 tonų kroviniams gabenti leidimą gavusi Alytaus įmonė paprastai gabena kitą labai sunkią statybinę techniką, o tą darbą efektyviai darys ir „Volvo F16 750“, – sakė „Volvo Trucks Lietuva“ atstovas.

Neįtikėtinos galios variklio sunkvežimis turi unikalią automatizuotą pavarų dėžę „I-Shift“ su palėtinta pavara, leidžiančia daug geriau kontroliuoti greitį važiuojant itin lėtai, tempiant sunkius sąstatus. „I-Shift“ suteikia progą lengviau pajudėti iš vietos ir važiuoti iki 2 km/val. greičiu net ir pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis – įkalnėje, esant slidžiai ar nestabiliai kelio dangai.

Švedijos gamintojo atstovų teigimu, „Volvo FH750“ yra galingiausias serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis pasaulyje, o su šių metų technine naujove – „I-Shift“ pavarų dėže su palėtintomis pavaromis – yra nepamainomas pagalbininkas tiems jų šeimininkams, kuriems tenka dirbti sudėtingiausiomis sąlygomis. Dauguma vairuotojų net nepagalvoja, su kokiais iššūkiais susiduria sunkų krovinį gabenančio vilkiko vairuotojas: juk bet kuris netikėtas stabdymas lemia, kad praradęs įgytą inerciją sąstatas turi iš naujo įsibėgėti, dažnai labai nepalankioje vietoje – įkalnėje ar kelio vingyje. Mažos galios vilkikams tai gali reikšti netgi išslydimą iš trasos. Turinčiam 750 AG „Volvo F16 750“ tokia grėsmė yra daug mažesnė, nes jis gali lėtai judėti nestodamas ir taip išvengia nemalonių situacijų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"