TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Galingos mašinos galvos nesusuko

2008 07 02 0:00
V.Kezys galėtų važinėti 300 arklio galių turinčia naujaja "Subaru Impreza", tačiau verslininkas puikiai jaučiasi vairuodamas ir ne tokį galingą automobilį.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Japoniškų markių automobilių centro (JMAC) vadovas Vykintas Kezys gali sau leisti prabangą laisvalaikiu įsijausti į lenktynininko vaidmenį ir vairuoti itin galingą automobilį, tačiau tokia galimybė verslininko nevilioja.

Vykintas lengvai galėtų persėsti į galingą ir sportinį "Subaru" automobilį ir kokioje nors specialiai tam pritaikytoje trasoje mėgautis aštriais pojūčiais bei adrenalino doze. Mat daugiau nei dešimt metų verslininkas stačia galvą pasinėręs į ralio automobiliais tituluojamų "Subaru" prekybą. Tačiau nors ir turi tokią galimybę, V.Kezys tarnybine padėtimi nepiktnaudžiauja. Jis stengiasi atsispirti pagundai važinėti galingiausiais "Subaru" modeliais ir aštrių pojūčių ralio trasoje negaudo. Priešingai, verslininkas yra ramaus, kultūringo vairavimo šalininkas ir kvapą gniaužiančias, azarto kupinas lenktynes stebi nebent per televizorių.

Nuo vokiečio prie japono

Situacija kardinaliai pasikeičia, kai V.Kezys ima pasakoti apie prekybą naujais "Subaru" automobiliais. Apie savo veiklą ir automobilius verslininkas kalba emocingai ir itin šiltai. Automobilį jis vadina ne tik transporto priemone, bet ir kur kas šiltesniais epitetais.

Vienas pirmųjų į Lietuvą pradėjęs vežti naujus "Subaru" automobilius V.Kezys šiandien savo veiklos vien tik verslu nebevadina. "Man prekyba šiais japoniškais automobiliais iš pradžių buvo tik verslas, o vėliau ėmė taip patikti, kad savo darbą dabar jau vadinu hobiu. Taip įnykau į šią veiklą, jog galiu atvirai prisipažinti - "Subaru" automobiliai man neatsibodo ir tikrai greitai neatsibos", - LŽ pasakojo V.Kezys.

Tačiau taip buvo ne visada. Verslininkas prisipažįsta, jog anksčiau į japoniškus automobilius žiūrėdavo gana skeptiškai ir atsargiai. Buvo metas, kai V.Kezys tvirtai tikėjo, jog patys geriausi automobiliai yra vokiški. Ir ne tik tikėjo, bet ir ilgokai važinėjo dideliu naudotu "Audi". "Kol neišbandžiau visais keturiais ratais varomo "Subaru", tol tvirtai tikėjau vokiškų automobilių galia. Mano nuomonė kardinaliai pasikeitė vos tik persėdau į japonišką automobilį", - atviravo verslininkas.

Kiekvienam savo

Šiuo metu V.Kezys vairuoja 3 litrų darbo tūrio "Subaru Legacy". Tai nėra pats galingiausias "Subaru" šeimos atstovas, tačiau sėstis prie sportiškesnio, manevringesnio ir naujesnio "Subaru" automobilio vairo V.Kezys artimiausiu metu neketina. Kol kas jį visiškai tenkina dabartinio automobilio pajėgumai. Verslininkas prasitarė, jog iš dalies net bijotų rizikuoti vairuoti galingiausią "Subaru" modelį. Ne dėlto, kad nesugebėtų išnaudoti visų jo pajėgumų, o todėl, jog rizikuotų prie jo priprasti. "Vairuoti galingą sportinį automobilį yra beveik tas pats, kaip eiti lošti į kazino. Kartą pabandęs nebegali sustoti. Taigi jeigu vieną kartą nutarčiau persėsti į tokį automobilį, gali būti, jog daugiau į kitus nė nežiūrėčiau. Kol kas tokia galimybė manęs nevilioja", - šmaikštavo verslininkas.

V.Kezys galėtų valandų valandas pasakoti apie "Subaru" pranašumus ir tai neskambėtų kaip įkyri reklama. Jis atvirai pasakoja apie šių japoniškų automobilių galimybes, tačiau niekada nepuls piršti jų kitiems. Verslininkas įsitikinęs, jog kiekvienas žmogus automobilį renkasi pagal labai individualius kriterijus, todėl manyti, kad "Subaru" būtinai patiks visiems, jam atrodo neprotinga.

Svajonėse - ne "Subaru"

Kalbant apie transporto priemones paaiškėjo, kad V.Kezys retsykiais pagalvoja ir apie savo svajonių automobilį. Kaip bebūtų keista, jo svajonių horizonte "Subaru" modelių nematyti. "Ko gero, turėčiau visiems sakyti, kad svajoju apie kurį nors naujausią "Subaru" modelį, tačiau iš tiesų taip nėra. Jeigu būtų galimybė rinktis dabar, pirmenybę teikčiau dviems automobiliams: simpatizuoju "Porsche" ir "Aston Martin" modeliams, bet kol kas tai yra tik mano tolima svajonė", - atviravo JMAC vadovas.

Nors verslininkas prekiauja galingais, dažnai sportiniais tituluojamais automobiliais, jis skeptiškai žiūri į tuos vairuotojus, kurie keliuose bei gatvėse mėgsta demonstruoti savo automobilių pajėgumus. V.Kezio nuomone, tokie "kelių ereliai" ne tik kelia grėsmę kitiems eismo dalyviams, bet ir parodo savo kultūringumo lygį. "Spausti greičio pedalą iki dugno sugeba kiekvienas, tačiau puikiai visi žinome, kuo dažniausiai tokie pasivažinėjimai baigiasi. Todėl pagarbą jaučiu tiems eismo dalyviams, kurie iš pradžių įvertina galimą riziką, o tik po to galvoja, kokiu greičiu važiuoti. Deja, nemaža dalis mūsų vairuotojų galvoja atvirkščiai arba iš viso išvažiavę į gatves nieko negalvoja", - samprotavo V.Kezys.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"