Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Gamtą teršia dviem trečdaliais mažiau

 
Naujasis B klasės "Mercedes-Benz" elektromobilis gali pasigirti turįs lygiai tiek pat maksimalaus pajėgumo (179 AG), kaip ir jo benzininis "brolis" B 180.   
Naujasis B klasės "Mercedes-Benz" elektromobilis gali pasigirti turįs lygiai tiek pat maksimalaus pajėgumo (179 AG), kaip ir jo benzininis "brolis" B 180.    Gamintojo nuotrauka

Naujojo B klasės elektromobilio „Mercedes-Benz Electric Drive“ suminė anglies dvideginio tarša yra net 64 procentais mažesnė nei benzinu varomo identiško B 180 modelio, skelbia automobilių gamintoja iš Štutgardo (Vokietija). Tačiau ekologiškas elektra varomas „Mercedes-Benz“ yra dinamiškas, o maksimali jo galia siekia 179 AG.

„Tai, kad mes galime įmontuoti elektrinį variklį ir baterijas į tradicinį B klasės automobilį, reiškia, kad mūsų klientams renkantis elektromobilį nereikės daryti jokių kompromisų mašinos erdvumui, saugumui ir komfortui“, – teigia koncerno „Daimler AG“ Aplinkos apsaugos vadovas Herbertas Kohleris. Jo teigimu, „Mercedes-Benz“ B klasės „Electric Drive“ modelis yra labai svarbus žingsnis kuriant "absoliučiai gamtos neteršiančias transporto priemones".

Buvo atlikti išsamūs skaičiavimai, kuriais siekiama nustatyti, kiek į aplinką yra išskiriama anglies dioksido per visą B klasės „Electric Drive“ automobilio gyvavimo laiką. Skaičiuojant anglies dvideginio emisiją buvo įtraukti tokie rodmenys, kaip į atmosferą skleidžiama tarša gaminant automobilį, eksploatuojant mašiną iki 160 tūkst. kilometrų ridos, vėliau jį perdirbant. Nustatyta, kad šio modelio eksploatacijos ciklo metu CO2 tarša, palyginti su B 180 „benzininiu modeliu, yra mažesnė 24 procentais, skaičiuojant naudojamą elektrą, arba 64 procentais, skaičiuojant naudojamą hidroenergiją.

Puikų rezultatą padeda pasiekti ypač efektyvus elektrinis variklis ir išmani elektros energijos valdymo sistema, kurios vienas pagrindinių privalumų regeneracinė stabdžių sistema. Ši sistema automobilio stabdymo metu išskiriama energija krauna bateriją ir tai leidžia dar gerokai prailginti nuvažiuojamus atstumus.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"