Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Geležinkelio bėgiais darda sunkvežimis

 
2016 11 25 17:02
Geležinkelio bėgiais galintis važiuoti sunkvežimis "Iveco Trakker" gali pakelti 10 tonų krovinį.   "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Vilniaus intermodaliniame terminale demonstruojamas unikalus vokiškas „Iveco Trakker“ sunkvežimis, galintis važiuoti ir keliu, ir geležinkelio bėgiais.

Toks sunkvežimis suprojektuotas ir pagamintas bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) Geležinkelių infrastruktūros direkcijos filialuose, geležinkelio techninei priežiūrai skirtiems kroviniams vežti. Išskirtinis savivartis automobilis su hidrauliniu kranu – manipuliatoriumi „Palfinger Epsilon M120Z84TI“ ir kombinuota važiuokle – vieno didžiausių koncernų pasaulyje Austrijos hidraulinės kėlimo technikos gamintojų „Palfinger“, kuris specializuojasi gaminti hidraulinius kranus, automobilinių darbo bokštelius, konteinerių ir galinio borto keltuvus, atstovės Lietuvoje UAB KMT vadovų, inžinierių ir gamybos pasididžiavimas. Sumontuota kombinuota važiuoklė ir vairuotojo darbą lengvinančios sistemos „Iveco Trakker“ ant bėgių užvažiuoja vos per kelias minutes. Bėgiais sunkvežimis gali važiuoti 30 km/h greičiu.

Pasak LG pranešimo spaudai, UAB KMT inžinieriai suprojektavo, o gamybinis skyrius pagamino ir sumontavo modernią ir patogią įrangą. Pirmiausia tai pasakytina apie „Palfinger Epsilon M120Z84TI“ hidraulinį kraną-manipuliatorių, kurio strėlės ilgis siekai 8,4 metro. Manipuliatorius turi avarinio stabdymo, elektroninę apsaugos nuo perkrovimo, savo diagnostikos ir stabilumo kontrolės sistemas, 400 litrų talpos greiferį ir pabėgių griebtuvą;

KMT sumontavo ir kombinuotą važiuoklę, skirtą važiuoti geležinkelio bėgiais. Važiuoklės pavara su hidrauline pakėlimo ir nuleidimo sistema užtikrina saugų ir tolygų važiavimą geležinkelių bėgiais.

Lietuviško kapitalo įmonės sumontuotas tripusis 9 kub. m tūrio vertimo savivartis gali kelti 10 tonų krovinį. Kėbulas pagamintas iš aukštos kokybės, atsparaus dilimui plieno, padengtas antikorozine danga.

Pasak LG pranešimo spaudai, geležinkelio bėgiais ir automobilių keliais galintis važiuoti „Iveco Trakker“ kasdieniniame darbe yra tiesiog nepakeičiamas. Dėl ypatingos konstrukcijos, sunkvežimis labai patogus vairuotojui. Savo išore ir struktūra sunkvežimis atitinka nacionalinius ir Europos Sąjungos standartus, konstrukcija atitinka visus saugos darbe ir eismo reikalavimus, „Iveco Trakker“ yra patogus prižiūrėti ir remontuoti.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"