TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Gerina komercinių automobilių pravažumą

2016 05 02 6:00
Furgonas Renaut Master" su visų varančiųjų ratų sistema "Master 4x4" yra pasirengęs įveikti ir visišką bekelę.  Gamintojo nuotrauka

Komercinių mašinų pravažumo galimybės gali labai skirtis priklausomai nuo kelių, kuriais automobiliai nuolat važinėja, ir to, ar sudėtingos kelio sąlygos yra nuolatinė, ar atsitiktinė aplinkybė. 

Komercinių automobilių gamintoja „Renault“ skelbia pradedanti siūlyti lengvąsias komercines mašinas su trimis pravažumą gerinančiomis technologijomis, kurios padės važinėti įvairesnėmis oro sąlygomis ir įvairesniais keliais.

Prancūzijos „Renault“ savo lengvuosiuose komerciniuose automobiliuose pradėjo diegti trijų kategorijų gerinančias pravažumą technologijas, kurios yra pavadintos „Extended Grip“, „X-Track“ ir „Master 4x4“.

„Extended Grip“, pasak kompanijos pranešimo žiniasklaidai, padeda komercinio automobilio padangoms geriau sukibti su kelio danga, ypač kai ji slidi. Ši technologija yra standartinės Europoje siūlomų asmeninių ir komercinių „Renault Kangoo“, „Renault Trafic“ ir „Renault Master“ modelių įrangos dalis.

Komerciniuose „Renault Kangoo“, „Renault Trafic“ ir „Renault Master“ modeliuose yra montuojama „X-Track“ sistema, kuri užtikrina geresnį padangų sukibimą su kelio danga važiuojant sudėtingesnėmis trasomis nei kelias su asfalto danga. Naujasis furgonas „Renault Master“ nuo šiol gali būti užsakomas ir su visų varančiųjų ratų transmisija „Master 4x4“, užtikrinančia išskirtinį sukibimą, kai važiuojama ypač sunkioms kelio sąlygoms.

Kaip veikia sistemos? „Extended Grip“ sistema riboja ratų slydimą ir padidina sukibimą su keliu, važiuojant slidžia kelio danga. Tradicinės sistemos ratų slydimą eliminuoja mažinant variklio sūkius ir ratams tiekiamą galią tuo atveju, jei užfiksuojamas ratų slydimas. „Extended Grip“ yra išmani sistema, įjungiama paspaudus mygtuką. Kai sistema nustato, kad kuris nors varantysis ratas laisvai sukasi tuo metu, kai kiti ratai stovi vietoje, sukibimas nustatomas kaip prioritetas ir sistema neleidžia varikliui mažinti galios. Tokiu atveju, lautomobiliui įveikiant sniego, ledo arba purvo kliūtį, technologija leidžia ratams laisvai suktis, suteikdama galimybę padangai pasiekti gilesniame dangos sluoksnyje esantį geresnio sukibimo paviršių. Tuo pačiu metu suteikiama galimybė pamažu didinti greitį ir išnaudoti visą galimą sukibimą. Šiuo atveju vairuotojas kontroliuoja galios perdavimą spaudydamas greičio paminos pedalą.

„X-Track“ sistemą sudaro keturi automobilio elementai: 1) riboto slydimo diferencialas; 2)padidinta prošvaisa; 3)dugno apsauga“ 4)“Mud@Show“ padangos“. Riboto slydimo diferencialas savo konstrukcijoje yra aštuonis frikcinius diskus. Jeigu vienas ratas netenka sukibimo, riboto slydimo diferencialas iki 25 procentų variklio galios perduoda ratui, kuris išlaikė geriausią sukibimą.

Automobilis pajuda pirmyn, išvažiuodamas iš sudėtingo ruožo. Didesnė automobilio prošvaisa leidžia įveikti kliūtis, laukiančias prastuose keliuose ir saugo nuo dugnui tenkančių smūgių bei įbrėžimų. „Kangoo“ ir „Trafic“ prošvaisa, esant reikalui, padidėja maždaug 30 mm, o „Master“ – 40 mm. „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ kaip papildoma įranga siūloma ir plieninė, 3 mm storio variklio apsauga.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"