TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Greičiausią pasaulio serijinį bolidą varys 1500 AG

2016 03 03 6:00
Naujasis superbolidas "Bugatti Chiron" iki 300 km/h sugeba įsibėgėti vos per 13,6 sekundės. Gamintojo nuotraukos

Vokietijos koncerno „Volkswagen“ valdoma prancūzų kompanija „Bugatti“ tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje žiniasklaidai pristatė pristatė naująjį „Chiron“, pakeisiantį daugelį metų greičiausiu pasaulyje serijiniu bolidu tituluotą „Bugatti Veyron“.

Kaip ir pirmtako, naujojo „Bugatti Chiron“ kėbulas yra pagamintas iš vientiso anglies pluošto. Naujasis superbolidas turi 1500 AG W16 motorą, kurio darbą pastiprina keturios turbinos. Didele dalimi ir todėl „Bugatti Chiron“ iki šimto kilometrų per valandą gali įsibėgėti per 2,5 sek. ir važiuoti didžiausiu 420 km/h greičiu.

Europos žiniasklaidoje yra cituojamas „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Durheimeris, anot kurio, „nors „Chiron“ ir yra visiškai naujas modelis, kartu jis yra ir „Veyron“ evoliucijos tęsinys“.

Nors "Bugatti Chiron" priskiriamas prie sportinių bolidų, viduje mašina žaižaruoja limuzinams labiau būdinga prabanga.

Iš pirmtako naujasis superbolidas paveldėjo daugumą mazgų ir agregatų, tačiau jų techninės charakteristikos yra stipriai pagerintos. Kaip sakoma, naujų rekordų buvo siekiama neįtikėtinamomis pastangomis. Tarkim, 8 l darbinio tūrio motoras yra patobulintas modernizuota vadinamojo nuoseklaus pripūtimo sistema. Vos pradėjus važiuoti, kada variklio apsukos dar yra mažos, pradeda dirbti pirmoji motoro turbinų pora. Antroji į darbą įkinkoma tuomet, kai jėgainė pasiekia 3800 aps./min.

Naujojo „Bugatti Chiron“ konstruktoriai taip pat patobulino 32 purkštuvus turinčio tiesioginio įpurškimo sistemą, pagerino aušinimo sistemos rodiklius, sumontavo lengvesnį alkūninį veleną ir naują įsiurbimo kolektorių. Visa tai leido, lyginant su galingiausiu „Bugatti Veyron“ šeimos nariu „Grand Sport Vitesse“, maksimalų naujojo „Chiron“ greitį padidinti keletu km/h, šimtu niutonmetrų (nuo 1500 Nm iki 1600 Nm) paaugo ir didžiausias superbolido galingumas.

Tiesa, gamintojai įspėjo, kad „Bugatti Chiron“ jėgainė dar nėra sertifikuota, dėl to jos techninės charekteristikos dar gali keistis.

Naujasis supebolidas yra 155 kg sunkesnis už „Bugatti Veyron“, bet tai „Chiron“ netrukdo 0,8 sekundės dalimis greičiau (per 6,5 sek.) įsibėgėti už pirmtaką „Grand Sport Vitesse“. 300 km/h greitį naujasis bolidas pasiekia per 13,6 sek., arba net 3,1 sek. greičiau nei pirmtakas (16,7 sek.).

Elektronikos apribotas naujojo „Bugatti Chiron“ maksimalus greitis siekia 380 km/h. Kad būtų panaudota visa motoro monstriška galia, reikia turėti specialų raktą. Jį pasukus specialiame lizde galima įsibėgėti jau iki proto sunkiai suvokiamų 420 km/h.

Žinoma, kad naujojo supebolido pranašumai atsispindimi ir jo kainoje. Superbolidas kainuoja 2,4 mln. JAV dolerių, arba 300 tūkst. JAV dolerių daugiau nei „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“. Viso bus pagaminta 500 naujųjų „Bugatti Chiron“, iš kurių 150 jau parduoti pagal išankstinius užsakymus. Pirmuosius superbolidus užsakovams žadama pristatyti 2016 metų spalį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"