TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Greičio festivalyje - prabangos pasirodymas

2012 07 04 8:32

Kasmetiniame Gudvudo greičio festivalyje (Goodwood Festival of Speed) garsūs automobilių gamintojai pristatė galingiausius savo modelius, o greta naujienų pasirodė ir klasikiniai sportiniai automobiliai.

Jau 21 kartą surengtame festivalyje pasirodė pačios įvairiausios transporto priemonės, kurias vienija būtina savybė - greitis. Tradiciniame Vakarų Anglijoje rengiamame festivalyje prie 1,16 mylios (1,85 km) kalnų lenktynių trasos šįmet susirinko daugiau nei 185 tūkst. žiūrovų, o atvykę dalyviai ne tiek varžėsi, kas greitesnis, kiek rungėsi dėl susirinkusiųjų dėmesio.

Nauji prieš senus

Bene svarbiausia renginio dalis buvo senų ir naujų "Formulės-1" (F-1) bolidų pasirodymas. Į trasą išvažiavo ne tik jauni lenktynininkai Lewisas Hamiltonas, Sebastianas Vettelis bei keletas kitų ekipų pilotų bandytojų, bet ir seniai nebelenktyniaujantys automobilių sporto vilkai - keturiskart pasaulio čempionas Alainas Prostas, buvęs čempionas Emersonas Fittipaldi bei Stilingas Mossas, dalyvavęs lenktynėse Gudvude dar 1958 metais, kai ši trasa klestėjo.

Vienas iš įspūdingiausių šventės reginių buvo šešiaračių F-1 bolidų pasirodymas. Aštuntajame dešimtmetyje ekipos eksperimentavo ieškodamos didesnio sukibimo su trasa ir vienas iš sprendimų buvo įmontuoti du papildomus ratus, tačiau sėkmės sulaukė tik "Tyrrell P34", dalyvavęs 1976-1977 metų F-1 čempionatuose ir laimėjęs Švedijos "Grand Prix". Šis bolidas Gudvudo trasoje buvo pasirodęs ir anksčiau, bet šįmet pirmą kartą šalia jo stojo kiti du šešiaračiai - "Williams FW08B" ir "March 2-4-0". Šie du modeliai buvo eksperimentiniai ir niekuomet nedalyvavo lenktynėse, o 1983-iųjų F-1 taisyklėse uždraudus šešiaračius bolidus revoliucinės idėjos nugrimzdo užmarštin.

Naujų technologijų gerbėjai taip pat turėjo į ką pažiūrėti. Profesionalus kaskadininkas Terry Grantas penktadienį vairuodamas "Nissan Leaf" pagerino pasaulio rekordą, nuvažiavęs mylią vidutiniu 88 km/h greičiu. Tai neatrodytų labai greitai, jei ne viena detalė - vyras trasą įveikė riedėdamas atbulomis. Jis kuo didesnį greitį mėgino pasiekti net penkis kartus ir su kiekvienu važiavimu jį vis pagerindavo. Nieko keista, kad pasiekęs norimą rezultatą T.Grantas skundėsi kiek skaudamu kaklu.

Pristatė galingiausius

Gausiai susirinkusiai miniai buvo pristatyti ir greičiausi nauji superautomobiliai. "Bentley" atgabeno "Continental GT Speed". Net 328 km/h greičiu važiuoti galintis modelis bus pats greičiausias iš visų "Bentley" kūrinių. "Jaguar" visuomenei pirmą kartą parodė "F-Type" prototipą, kurio gamyklinė versija greičiausiai bus pristatyta Paryžiaus automobilių parodoje, o pardavimo salonus pasieks kitų metų viduryje. "Mini" taip pat pademonstravo koncepcinį "Clubvan", kuris greičiausiai bus pradėtas masiškai gaminti po Ženevos automobilių parodos, o "Mercedes" ketina užimti sportinių automobilių nišą su nauju CLS klasės modeliu. "Mazda" atgabeno koncepcinį MX-5 GT modelį žemesne važiuokle bei iki 205 AG padidintos galios 2 litrų darbo tūrio varikliu. Dar vieną didesnės galios automobilį atsivežė "McLaren" - naujasis MP4-12C gali pasiekti 625 AG, bet jo išvaizda nepasikeitė. Šį automobilį šeštadienį į trasą įvairavo F-1 lenktynininkas Jensonas Buttonas. Didžiosios Britanijos vėliavos spalvomis išdažytas automobilis ir britas sportininkas nepaliko žiūrovų abejingų. Galingiausią naujieną pristatė sportinių automobilių gamintojas "Pagani". Jo naujas modelis "Zonda Evo R" V12 formos varikliu gali pasiekti net 750 AG ir važiuoti 349 km/h greičiu.

Kalnų lenktynėse pasirodė ir išskirtinis svečias iš už Atlanto - pats galingiausias "mustangas" "Ford Shelby GT500". Šįmet anapilin iškeliavusio "Ford" modifikacijų gamyklos įkūrėjo Carrollio Shelby garbei sukurtas modelis, į kurį montuojamas 5,8 litro turbininis V8 variklis, pasiekia 662 AG.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"