TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Greitį „Porsche Macan“ užtikrins naujas turbobenzininis variklis

2016 03 16 14:30
Atnaujintas „Macan“ pasižymės beveik identiška standartine įranga kaip ir S raide pažymėti modeliai. Gamintojo nuotraukos

Kompaktinį visureigį „Macan“ Vokietijos sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ nuo šiol siūlys ir su specialiai šiam modeliui pritaikytu keturių cilindrų turbobenzininiu varikliu.

Kaip praneša gamintojas, naujasis „Macan“ dviejų litrų turbininis variklis išvysto 185 kW / 252 AG galią 5.000–6.800 sūkių diapazone ir, kaip ir kitose „Macan“ versijose, standartiškai bus montuojamas su septynių laipsnių dvigubos sankabos PDK greičių dėže.

Dėl šios įrangos naujasis modelis, nors ir turi mažiausią galią savo gamoje, bus itin sportiškas – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 6,7 sek., o su „Sport Chrono“ paketu (užsakomu papildomai) – per 6,5 sekundės. Gamintojo teigimu, „Macan“ degalų sąnaudos 100 km. tesieks 7,4–7,2 litro (pagal NEDC metodiką).

Nors „Porsche“ pristatyta naujoji „Macan“ versija rinkoje pasirodys š. m. birželį, koncerno atstovybė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia jau priimanti išankstinius modelio užsakymus. Jo kaina prasideda nuo 56386 eurų, įskaičiuojant PVM.

Pneumatinė pakaba – už papildomą mokestį

Keturių eile išdėstytų cilindrų variklis išsiskiria dinaminėmis ir ekonomiškumo ypatybėmis: jame naudojama turbina, kuri sukuria iki 2 barų siekiantį slėgį, aušinimas oro srove, tiesioginis degalų įpurškimas ir kintantis vožtuvų veikimo ciklas. „VarioCam Plus“ sistema nuolatos kontroliuoja oro įsiurbimo ir dujų išmetimo procesą bei reguliuoja išmetimo vožtuvų atidarymo lygį. Variklio generuojama 370 Nm sukimo momento jėga yra užtikrinama nuo 1600 iki 4500 sūkių diapazone, todėl tai leidžia sklandžiai atlikti greitus lenkimo manevrus.

Kaip būdinga visiems „Porsche“ modeliams, „Macan“ variklio galia tobulai konvertuojasi į modelio dinamiškumą. Tą užtikrina standartinėje įrangoje esanti keturių varančiųjų ratų važiuoklė su traukos valdymo sistema „Porsche Traction Management“, sportiška pakaba ir tikslus vairo mechanizmas. Pneumatinė pakaba su „Porsche“ aktyvios pakabos valdymo sistema PASM, turinti savaiminio lygio palaikymo ir prošvaisos kontrolės funkciją, gali būti pasirenkama už papildomą mokestį. Naujasis „Macan“ sveria 1770 kg ir yra lengviausias „Porsche“ visureigis, tad mažas svoris suteikia modeliui daugiau dinamiškumo ir valdymo tikslumo.

Parengė Tomas Fedaravičius

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"