TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Hibridiniam „Mitsubishi“ tikisi rasti pirkėjų

2015 05 25 6:00
Įkraunamas „Mitsubishi Outlander“ hibridas Gamintojo nuotraukos

Naujasis „Mitsubishi“ įkraunamas (plug-in) hibridas (PHEV) pirmojo pirkėjo Lietuvoje sulaukė vos pasirodęs gamintojo atstovo „Inchcape Motors“ kataloguose. Ilgo nuotolio (range-extended) automobilį pirmoji įsigijo verslininkė iš Šiaulių.

„Inchcape Motors“ džiaugėsi, kad nepaisant atsargių „Mitsubishi“ prognozių, „Outlander PHEV“ greitai pralaužė nepasitikėjimo ledus ir Europoje, kur per pusantrų metų nuo pasirodymo prekyboje modelio užsakymų skaičius jau viršijo 20 000.

„Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės yra elektromobilis su papildomu varikliu.

Vienu įkrovimu ir užpylimu – 880 kilometrų.

Tiesa, naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energiją, elektra įkraunamo hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus. Tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai, įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus, vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas. Taip pilnai įkrautu akumuliatoriumi ir pilnu baku galima įveikti 880 kilometrų.

„Kadangi Vakarų Europoje šis automobilis pasirodė anksčiau ne pas mus, savo klientams galime pateikti autoritetingų šaltinių ilgalaikių bandymų išvadas. Jos panašios ir labai palankios „Outlander PHEV, kuris iš kitų elektromobilių išsiskiria tuo, kad kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Oulander“ ir nereikalauja jokių specifinių sąlygų. Turint galvoje, kad elektromobiliams tinkama infrastruktūra Lietuvoje dar tik kuriasi, PHEV yra puiki alternatyva standartiniam elektromobiliui“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Pasak M. Makauskaitės, įdomu, kad iš išorės PHEV beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Tik kiek daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirti lengvo lydinio ratlankiai išorėje, unikalus prietaisų skydelis, specifinė pavarų perjungimo svirtis ar daugiau odos viduje, bet tai - viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"