Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Į ekonomiškiausiojo titulą pretenduoja dyzeliai ir hibridai

 
2013 11 21 14:26

Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilio 2014“ titulą.

Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro didelę dalį mėnesinių išlaidų, besidomintys automobiliais vis dažniau kelia klausimą ne „kiek jis traukia?“, o „kiek degalų sunaudoja?“.

Ir čia yra iš ko rinktis. Tarp 35 konkursui „Metų automobilis 2014” pristatytų keturračių nestinga modelių, išsiskiriančių ne tiek dinaminėmis ir kitomis savybėmis, o didesniu ekonomiškumu.

Pažvelgus į ekonomiškiausių konkurso „Metų automobilis 2014” dalyvių dešimtuką, tampa akivaizdu, kad čia aršiausia kova verda tarp dyzelinių ir hibridinių automobilių.

Taupiausiai degalus naudojančių modelių dešimtuke - visi trys hibridiniai konkurso dalyviai, o kiti – varomi dyzelinių jėgainių.

Įdomu tai, kad dešimtuke atsidūrė net trys prancūzų PSA koncerno atstovai, turintys tokį pat 1.6 l/114 AG dyzelinį variklį. Tai „Peugeot 308”, „Citroen C4 Picasso” ir „Peugeot 2008“.

Sąraše taip pat galima rasti tris „Toyota“ koncerno atstovus ir tiek pat „Volkswagen“ grupės narių – „Volkswagen Jetta Hybrid“, „Volkswagen Golf Variant“ bei „Seat Leon FR“.

Pastarasis ispaniškas modelis yra vienintelis, patekęs ir tarp ekonomiškiausių, ir tarp greičiausių konkurso „Metų automobilis 2014“ dalyvių.

Ekonomiškiausi konkurso „Metų automobilis 2014” dalyviai

Pastaba: dešimtukas sudarytas pagal konkurse dalyvaujančių konkrečių modelių vidutines degalų sąnaudas, kurias oficialiai nurodo gamintojai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"