TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Į karą dėl pigiausio elektromobilio įsitraukia ir „Ford“

2016 04 30 6:00
"Chevrolet Bolt" gerbėjai teigia, kad šis turtingos įrangos elektromobilis kainuoja tiek pat, kiek kainuos "Tesla Model 3" su standartine įranga. Gamintojo nuotrauka

Tarp JAV gamintojų plieskiasi tikras karas, kas pagamins savo techninėmis charakteristikomis artimiausią tradiciniam lengvajam automobiliui elektromobilį, kurį galės įpirkti net ir žemesnes nei vidutinės pajamas gaunantis išsivysčiusių šalių pilietis.

Praėjo mėnuo nuo to laiko, kai Amerikos elektromobilių „Tesla“ triukšmingai pristatė savo pigiausią modelį „Model 3“, kuris kainuos nuo 30 tūkst. eurų ir galės vienąkart įkrovus jo baterijas nuvažiuoti ne mažiau 344 kilometrus, o bendrovės vadovas Elonas Muskas pranešė apie naują projektą. Vos prieš kelias dienas Norvegijoje vykusioje transporto konferencijoje „Transport Soliution“ verslininkas sensacingai pareiškė, kad jo kompanija jau kuria ketvirtos laidos „Tesla“ elektromobilį. Pirmai Amerikos kompanijos laidai priklauso „Tesla“ rodsteris, antrai – „Model S“ ir visureigis „Model X“, trečiai – „Model 3“. Galbūt dėl to konferenciją nušvietęs leidinys „Auto Express“ naująjį „Tesla“ projektą pavadino „Model 4“.

„Tesla Model 4“ pirks vietoj kompaktų?

Anot leidinio, kokios bus ketvirtos kartos „Tesla“ elektromobilio techninės charakteristikos, E.Tuskas nekonkretizavo. Jis tik atskleidė, kad naujoji amerikiečių elektra varoma mašina tikriausiai serijiniu būdu nuo konvejerių pradėti riedėti 2018 metais ir esą „kainuos kur kas pigiau nei „Tesla Model 3“. „Jei trumpai drūtai, „Tesla Model 3“ kūrėme tam, kad jų galėtų įpirkti kas antras žmogus. Ketvirtos kartos mūsų elektromobilis, kuris bus mažesnių gabaritų ir taip toliau, užims visiems prieinamą nišą“, – konferencijoje žadėjo kompanijos „Tesla“ vykdantysis direktorius.

Masiškiausiais automobiliais dabar vadinami mini, maži ir kompaktiniai automobiliai. Matyt, tiktai laikas parodys, ar „Tesla Model 4“, kuris geriausiu atveju bus pradėtas gaminti tik po dvejų metų, sugebės būti lygiai toks pat patrauklus pirkėjas kaip tradiciniai kompaktai.

„Chevrolet“ koziris

Tačiau jau ir dabar Amerikoje yra ironizuojama, kad E.Tuskas aiškiai persistengia pristatydamas savo grandiozinius planus, ir netgi yra kritikuojamas esą dėl dirbtinai sukelto triukšmo pristatant „Tesla Model 3“.

Netgi Lietuvos žiniasklaidoje jau pasirodė pastabų, kad iš tikrųjų trečios laidos „Tesla“ elektromobilis nėra vienintelis pigiausias tarp tokias pačias charakteristikas turinčių elektra varančių mašinų. Kaip pavyzdys pateikiamas „Chevrolet Bolt“. Esą būtent ši kito Amerikos gamintojo mašina yra pirmasis elektromobilis, galintis nuvažiuoti vienąkart įkrautomis baterijomis daugiau kaip 300 kilometrų, o neva kainuoja pigiau nei „Tesla Model 3“. Maža to, naujojo „Chevrolet Bolt“ naudai kalba ir argumentas, kad jis jau rinkoje atsiras dar šiais metais, tuo pat metu pirmieji serijiniai trečios laidos „Tesla“ elektromobiliai klientus pasieks vos 2017 metų pabaigoje.

O į Europą „Tesla Model 3“ atvažiuos dar vėliau, kai elektromobilių „Chevrolet Bolt“ Senojo žemyno autosalonuose tikimasi sulaukti jau ateinančių metų viduryje, tiesa, kiek kitu pavadinimu – „Opel Ampera E“.

Į lenktynes įsitraukia ir „Ford“

Tačiau labiausiai automobilių pasaulį turėtų nustebinti dar vieno Amerikos automobilių gamybos milžino „Ford“ pareiškimas, kurį publikavo portalas autonews.com. Jame cituojamas „Ford Motor Co.“ vykdantysis direktorius Markas Fieldas, pasak kurio, jau 2019 metais jo vadovaujama kompanija serijiniu būdu pradės surinkinėti elektromobilį, mesiantį iššūkį ir „Tesla Model 3“, ir „Chevrolet Bolt“. Publikacijoje aiškiai duodama suprasti, kad „Ford“ elektromobilis bus daug pigesnis už savo konkurentus.

Kol kas elektra varomą ateities „Ford“ mašiną vadina „Model E“. Tikimasi, jog kartą įkrovus elektromobilio baterijas, jis galės įveikti 200 mylių (322 kilometrų) ir bus gaminamas kompanijos Meksikos gamykloje. Be to, tokiu pat pavadinimu žadama paleisti į rinką hibridą bei papildomai įkraunamą hibridinį automobilį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"