TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Į kovą su Rytų Europos vežėjais kyla ir ispanai

2016 04 01 18:00
Rytų Europos vežėjų konkurencijos pabūgę ispanai prašo Europos Komisijos pagalbos. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Ispanijos transporto sąjungos „Fenadismer“ teigimu, atsižvelgiant į didelių transporto įmonių persikėlimą į Rytų Europą, būtina nustatyti naujus standartus, reglamentuojančius šį procesą.

Skirtingus administracinius ribojimus, susijusius su vairuotojų poilsiu, mokamu privalomu minimaliu atlyginimu, anksčiau jau yra įsivedusios Vokietija, Prancūzija, Belgija. Daugelis Lietuvos vežėjų tokius Vakarų Europos valstybių veiksmus vertina, kaip vietos transporto įmonių protegavimą. Tuo tarpu vairuotojai tikisi geresnių darbo sąlygų.

Šįkart Ispanijos europarlamentarė Izaskun Bilbao Europos Parlamente pristatė interpeliaciją, skirtą Europos Komisijai. Joje išreiškė poreikį sukurti naujas taisykles reguliuojančias transporto bendrovių persikėlimo į Rytų Europą reiškinį. Anot parlamentarės, didelės transporto įmonės perkeldamos verslą į Rytų Europą, siekiant sumažinti savo veiklos išlaidas, skatina nesąžiningos konkurencijos vystymąsi. Dėl šios priežasties, didelė dalis mažų ir vidutinių Ispanijos bei kitų ES šalių transporto įmonių atsidūrė sunkioje, o netgi kritinėje situacijoje.

Interpeliacija pateikta atsižvelgiant į pasiūlymą reformuoti dabartinę Europos direktyvą dėl darbuotojų judėjimo po Europos Sąjungą, kurią kovo pradžioje pateikė ES užimtumo komisarė Marianne Thyssen. Reformos tikslas – užtikrinti sąžiningos konkurencijos sąlygas, kad siunčiami bendrovės darbuotojai dirbti kitoje valstybėje narėje, gautų tokią pačią algą kaip asmenys dirbantys vietinėse įmonėse.

Dėl aukščiau išvardytos priežasties „Fenadismer“ paragino Europos Komisiją nustatyti konkrečias taisykles kelių transportui, nes pristatytame projekte daugiausia dėmesio skiriama nuolatiniam darbuotojų perkėlimui, kuris neįmanomas transporto sektoriuje dėl vairuotojų dinamiškumo ir nuolatinio judėjimo iš vienos šalies į kitą.

Parengė Tomas Fedaravičius

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"