TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Į Lietuvą atvyko išmanusis E klasės „Mercedes-Benz“

2016 04 12 6:00
Per pristatymą naujos laidos E klasės "Mercedes-Benz" labiausiai domino visus savo išmaniosiomis technologijomis. LŽ archyvo nuotraukos

Penktadienį oficiali „Mercedes-Benz“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Silberauto“ pristatė į mūsų šalį atvežtą naujos laidos E klasės vokiečių gamintojo limuziną. Jo pasaulinė premjera įvyko metų pradžioje praūžusioje tarptautinėje Detroito automobilių parodoje (JAV).

Pristatydami naująjį limuziną bendrovės „Silberauto“ atstovai pabrėžė, kad pirmtaką naujasis E klasės „Mercedes-Benz“ pranoksta ir technologijomis, ir dydžiu. Šio modelio atstumas tarp ašių (kitaip – ratų bazė), palyginti su ankstesnės laidos automobiliu, yra 65 milimetrais ilgesnis (2939 mm). Bendras limuzino ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm), tačiau aerodinaminis koeficientas liko toks pat – 0,23.

Prabangaus naujojo "Mercedes-Benz" salone naudojamos tik aukščiausios kokybės interjero medžiagos – mediena, oda, metalinės detalės.

Vis dėlto labiausiai naujasis E klasės „Mercedes-Benz“ patobulintas technologijomis, dėl to jis jau net pramintas išmaniuoju. Viena didžiausių inovacijų automobilyje – sujungti du didelės raiškos 12,3 colio ekranai. Įrengti šildomi durų porankiai. Unikalus ir vairas, turintis jutiklines zonas. Jis reaguoja į vairuotojo pirštų judesius aukštyn ir žemyn, taip pat – į šonus panašiai kaip išmanieji telefonai. Nors ši funkcija jau diegiama ir į kitų modelių valdymo skydelius, jutiklinėmis vairo zonomis, leidžiančiomis patogiau keisti automobilio nustatymus, galės naudotis tik E klasės „Mercedes-Benz“ vairuotojai.

Daug dėmesio naujojo limuzino konstruktoriai skyrė ir saugos bei pagalbinėms sistemoms. Šis automobilis turi persirikiuoti padedančią „Active Lane-change Assistant“ sistemą, stabdymo efektyvumą didinančią ir automatiškai sustoti leidžiančią sistemą „Active Brake Assist“ (ji kartu su „Evasive Steering Assist“ sistema padeda identifikuoti pėsčiuosius ir jų išvengti), apie objektus, esančius nematomoje zonoje, perspėjančią „Active Blind Spot Assist“ sistemą ir daugybę kitų.

Į naująjį E klasės modelį montuojami 4 skirtingi varikliai: 2 litrų darbinio tūrio benzininis 184 AG, 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis 195 AG, 3 litrų darbinio tūrio dyzelinis 258 AG ir hibridinis 249 AG jėgos agregatas. Visuose naujosios E klasės automobiliuose variklio galia į ratus perduodama per „9G-Tronic“ devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"