TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Į Niujorką – išskirtinių keturių ratų

2015 04 07 6:00
„Lincoln Continental“ – geriausiems iš geriausiųjų. „Scanpix“ nuotraukos

Tarptautinė automobilių paroda šiame JAV megapolyje nėra pats didžiausias automobilizmo renginys anoje Atlanto pusėje – savo užmojais ji nusileidžia keliais mėnesiais anksčiau vykstančiam ir tarptautinių parodų metus atidarančiam Detroito autosalonui. Tačiau prabangos ir prezidentinio liukso grietinėlė Niujorke graiboma gausiai, daugybė dėmesio skiriama ne aukso vidurio, o tobulybės paieškoms demonstruoti. Pažvelkime, kokių siurprizų ir premjerų pažėrė iki šios savaitės pabaigos vykstanti automanų fiesta.

Vakarietiškos prabangos etalonas

Ryškiausias švyturys, kurio link sraunia versme plūsta parodos lankytojų minios – koncepcinis, tačiau neabejotinai artimiausiais metais nuo konvejerio nuriedėsiantis „Lincoln Continental“ laineris. Kaip būdamas Paryžiaus Luvre vien iš kunkuliuojančios lankytojų masės gali suprasti, kurie muziejaus takai veda Monos Lizos link, taip Niujorke pasidavęs minios euforijai su srautu būsi atneštas prie amerikietišką svajonę įkūnijančio naujai atgimusio „Lincoln“ flagmano.

„Ford“ korporacijos, kuriai ir priklauso glaudžiai su prabangos automobilių segmentu asocijuojama markė, vykdomasis direktorius Markas Fieldsas per premjerą pažymėjo, kad naujasis „Continental“ sedanas įprasmina tą filosofiją, kuri XXI amžiuje kus būdinga šiai automobilio markei ir kurią korporacijos bosas įvardijo kaip „tyliąją prabangą“. Ne rėksmingą, auksu ir deimantais nusagstytą rytietišką turtų sampratą, o tyliąją, išlaikytą, puritonišką Vakarų prabangos tradiciją.

Žvelgiant į naująjį „Lincoln“ sunku rasti kitų epitetų nei „stulbinantis“, „tobulas“, „atimantis žadą“. Kardinaliai perbraižytos priekinių grotelių linijos, priekiniai žibintai su artimosiomis LED ir tolimosiomis lazerinėmis šviesomis, kurių šviesos šaltinių forma atkartoja „Lincoln“ logotipą – tokie charakteringi naujojo „Continental“ sedano bruožai iš priekio. 21 colio rankų darbo aliuminio ratlankiai, panoraminis su saulės kontrolės filtru „SmartGlass“ stogas, Venecijos odos ir alcantara audinio sėdynės, kurios sumaniai prisitaiko prie keleivio ūgio ir kūno formos, ir specialios vilnos salono grindų danga – „Lincoln“ daugiau nei aiškiai pabrėžia, kad apdailai panaudojo pačias geriausias medžiagas ir technologijas, kokias už pinigus galima gauti šiame pasaulyje.

Nors techninės šio prabangos ir klasikos etalono specifikacijos dar nėra aiškios, žinoma, kad naujajame „Continental“ bus įmontuotas dar vienas „Ford“ korporacijos šedevras – tik „Lincoln“ skirtas 3 l darbinio tūrio „EcoBoost“ V6 variklis. Markės gerbėjai beveik neabejoja, kad naujasis „Continental“ bus varomas užpakaliniais ratais.

Išskirtinių visureigių akistata

Prieš du dešimtmečius frazė „prabangus visureigis“ būtų buvusi suprasta kaip oksimoronas. Visureigis turėjo būti pravažus, tvirtai suręstas, negendantis, tačiau tikrai ne tviskantis brangenybėmis. Juk kam tas blizgesys, jei mašina skirta jai išmurdyti bekelės purve? Tačiau 1997 metais nuo konvejerio nuriedėjęs „Mercedes M-Class“, o iš paskos – „Lexus RX“ pakeitė mūsų supratimą, kaip turi atrodyti aukščiausios klasės keturiais ratais varomas ristūnas.

Vokiečiai Niujorke pranešė apie galutinę M klasės metamorfozę į GLE, kartu pristatydami naująjį GLE visureigį, kurio masyvų raumenų kalną neš 5,5 litrų V8 variklis su dviem turbinomis, generuojantis įspūdingas 577 AG. Žalesnioji visureigio versija bus aprūpinta 3 litrų V6 jėgaine su dviem turbinomis ir elektros motoru.

„Lexus RX 350“ iš nuostabos verčia plačiai išsižioti.

Japoniškas „Lexus RX“ neabejotinai taps „Toyotai“ priklausančios prabangos markės vėliavnešiu. Kampuotas, griežtesnis, agresyvesnis ir dar labiau japoniškas. Įtaisyti milžiniškus banginio žabtus automobilio priekyje galbūt nebuvo pati estetiškiausia vizija, tačiau dar daugiau išskirtinumo pageidaujantiems verslo rykliams toks „Lexus“ užmanymas galbūt patiks.

„Mercedes-Benz“ nerado lygių

Grįžkime prie „Mercedes-Benz“: vokiečių automobilių pramonės triumvirato galiūnui Niujorko paroda neabejotinai labai nusisekė. „Pasaulio metų automobilio 2015“ organizatoriai paskelbė, jog šių metų konkurso finale, įveikęs „Ford Mustang“ ir „Volkswagen Passat“, geriausio automobilio pasaulyje titulą iškovojo C klasės „Mercedes-Benz“.

„Mercedes-Benz“ C klasė verta aukščiausių apdovanojimų.

Naujieji C klasės modeliai ryškiai išsiskiria savo moderniu dizainu. Gamintojų teigimu, atsisėdus į C klasės modelį jaučiamasi panašiai kaip ir perėjus iš ekonominės į verslo klasės lėktuvą. Automobilyje esantis vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis prabangiu interjeru, įvairiomis technologijomis ir nepriekaištinga kokybe. Interjero detalėmis siekiama išskirti C klasės sportiškumą, tačiau grakščiomis linijomis išlaikoma šiam gamintojui būdinga elegancija.

Tuo metu prestižinis S klasės „Mercedes-Benz“ kupė pripažintas šių metų prabangiausiu automobiliu, o naujos laidos „Mercedes-Benz AMG GT“ – sportiškiausiu. Žaliųjų technologijų prizą „Green Car Award“ pelnė „BMW i8“ ir tik už geriausią dizainą laurus skynė prancūzų „Citroen C4 Cactus“.Tokia konkurso baigtis tik dar kartą patvirtina, kad vokiečiams automobilių gamyboje kol kas prilygti labai sunku: Vokietijos automobilių pramonės atstovas šiuos rinkimuose laimėjo jau ketvirtą kartą iš eilės. Ankstesniais metais triumfavo „Audi A3“, „Volkswagen Golf“, „Volkswagen Up!“, o bendroje nuo 2005 metų rengiamų rinkimų istorijoje tai yra jau aštuntas vokiečių bendrovių triumfas.

Kabrioletų sezono pažiba

„Porsche Boxster Spyder“ – vasaros sezono pažiba.

O kaip su parodos lankytojų simpatijomis? Pastaraisiais metais pardavimo šuolį išgyvenantis „Porsche“ koncernas savaitgalį Niujorko parodoje pristatė tai, į ką artėjant šiltajam sezonui neabejotinai nukryps visų kabrioletų pranašumus vertinančių automanų akys – naująjį „Porsche Boxster Spyder“.

Žvitrusis kabrioletas neabejotinai paveldėjo geriausius ankstesniojo, kultinio tapusio „Spyder“ modelio bruožus. Pavyzdžiui, klasikinis medžiaginis stogas nuleidžiamas arba pakeliamas rankomis, o automobilis gaminamas tik su mechanine pavarų dėže.

Naujasis „Porsche Boxster Spyder“ yra itin dinamiškas. Tai lengviausia ir galingiausia visų laikų „Boxter“ versija, ji turi tvirtą sportinę pakabą ir 20 mm žemesnę prošvaisą. Kabriolete montuojami „911 Carrera“ modelio stabdžiai, o po variklio dangčiu sukasi 3,8 litro darbinio tūrio šešių cilindrų variklis, išvystantis 375 AG. Nuo 0 iki 100 km/val. greičio „Boxster Spyder“ įsibėgėja per 4,5 sek., o didžiausias greitis siekia 290 km/valandą. Vidutiniškai naujasis modelis 100 km atstumui nuvažiuoti sunaudoja 9,9 litro degalų.

Modelio priekio ir galo išvaizdą kabrioletas pasiskolino iš greičiausio savo segmente „Porsche Cayman GT4“, o iš dalies rankomis valdomo lengvos konstrukcijos sulankstomo stogo „pelekai“ suteikia „Boxster Spyder“ siluetui charakteringą akcentą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"