TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Į Vilnių atgabentas tūkstantasis TEU

2016 03 08 15:38
Vilniaus intermadolainis terminalas per metus gali perkrauti 50 000 TEU.  LŽ archyvo nuotrauka

Šią savaitę į Vilniaus intermodalinį terminalą (VIT) konteineriniu traukiniu „VIT Ekspress“ atgabentas 1000-asis TEU (20 pėdų konteinerio ekvivalentas). Skaičiuojama, kad išrikiavus visus tūkstantį konteinerių, susidarytų apie 6 kilometrų ilgio ruožas.

Kaip rašoma bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime žiniasklaidai, 2015 m. gegužės mėnesį startavęs „VIT Ekspress“ atvėrė naujas galimybes verslui gabenti krovinius tarp Klaipėdos ir Vilniaus bei pritraukė tas logistikos įmones, kurios iki šiol krovinius vežė daugiausia vilkikais.

„Pradėjus kursuoti šiam traukiniui į Vilniaus intermodalinį terminalą, logistikos įmonėms pagaliau atsirado patraukli alternatyva gabenti krovinius ne tik autotransportu, bet ir geležinkeliais. Klientams pasiūlyta konkurencinga kainodara ir lankstumas, kadangi konteineriai iš Klaipėdos į Vilnių gabenami fiksuotu grafiku, nepaisant pateiktų užsakymų kiekio. Šiuo metu reguliariai kursuojama 2 kartus per savaitę, o esant poreikiui daromi papildomi vežimai ir likusiomis savaitės darbo dienomis“, – sakoma pranešime.

Į terminalą atgabenti konteineriai gali būti išskirstomi ir po Vilniaus regioną, taip pat – perkraunami į šaudyklinius traukinius, kursuojančius tarp Lietuvos ir Rytų Europos bei Azijos valstybių. „Didelis privalumas, kad čia taip pat veikia Muitinės, Valstybinės augalininkystės, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos, tad klientui ypač patogu vietoje vykdyti visas su tranzitu susijusias procedūras, taip pat atlikti detalią konteinerių patikrą“, – teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

Analogiškas intermodalinis terminalas 2015 metų gegužę atidarytas ir Kaune. Jis ypatingas tuo, kad čia susikerta europinio standarto (1435 mm pločio) ir esama (1520 mm pločio) geležinkelio vėžės. Tai leidžia geležinkeliais atvežtus konteinerius greitai ir mažomis sąnaudomis perkrauti tarp vėžių ir toliau gabenti iki paskirties taško. Nuo šio terminalo metų pradžioje pradėti vykdyti pervežimai į Italiją.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"