TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Indams siūlo važinėti „kartoninėmis dėžutėmis“

2016 05 18 17:07
Per "Globa NCAP" testus aiškėjo, kad „Renault Kwid“ kėbulas nėra pakankamai tvirtas. "EuroNCAP" nuotrauka

Europos organizacijos „Global NCAP“ Indijos rinkai skirtų penkių labai pigių naujų automobilių atsparumo smūgiams testai pribloškė – nė vienas jų nesugebėjo už bendrą automobilio saugą pelnyti nė vienos žvaigždutės.

Po „Global NCAP“ testų tapo aišku, kad indams iš esmės siūloma važinėti vadinamosiomis „kartoninėmis dėžutėmis“, kurios gniūžta ir lūžta, susidūrusios su menkiausia kliūtimi, o viduje sėdintys vairuotojas ir keleiviai nuo sužalojimų ar tragiškos baigties nėra apsaugoti. Tačiau labiausiai „Global NCAP“ ekspertus nustebino, kad nulį balų testuose gavo ir naujasis rimtos Europos gamintojos hečbekas „Renault Kwid“. Gamintojas jį anksčiau yra žadėjęs pervadinti į „Dacia“ ir pardavinėti Senajame Žemyne.

Mini hečbekas Indijoje kainuoja nuo 3,6 tūkst. eurų. /LŽ arvhyvo nuotrauka

Atliekant atsparumo smūgiams testus aiškėjo, kad Indijos rinkai skirtas „Kwid“ yra trijų modifikacijų, kurių viena neturi nė vienos saugos pagalvės, antra – vieną, o trečia – dvi (vairuotojo ir keleivio). Tačiau netgi pastaroji versija pasirodė nepajėgi pelnyti net 1 balą už vairuotojo ir keleivio saugą. Kaip rašoma portale globalncap.org, atsparumo smūgiams testai parodė, jog „Renault Kwid“ hečbeko kėbulas nėra pakankamai tvirtas. Nors per bandymą automobiliui atsitrenkus į kliūtį 64 km/h greičiu „Renault Kwid“ kabina deformavosi neviršydama leistinos normos, tačiau ekspertai išsiaiškino, kad dar nors truputį padidinus greitį hečbekas būtų tiesiog subyrėjęs. Realiomis aplinkybėmis tik stebuklas galėtų išgelbėti „Renault Kwid“ vairuotoją ir keleivius nuo žūties.

Vienintelė gera naujiena mažojo prancūzų hečbeko gerbėjams Indijoje – atsparumo testuose gautos 2 žvaigždės už vaikams skirtose sėdynėse mašinos gale mažamečių saugą.

Tačiau pats svarbiausias „Global NCAP“ bandymuose vis tiek lieka iki 64 km/h pagreitinto automobilio smūgis priekiu į kliūtį. O už jį nė vieno balo negavo ne tik visos trys („Global NCAP“ ataskaitoje jos žymimos romėniškais skaičiais I, II ir III) Indijos rinkai skirtos „Renault Kwid“ modifikacijos, bet ir indiškas visureigis „Mahindra Scorpio“, japoniški mikrovenas „Suzuki Maruti Eeco“ bei hečbekas „Suzuki Maruti Celerio“, korėjietiškas „Hyundai Eon“.

Ir nors dauguma modelių už vaikų saugą specialiose kėdutėse buvo įvertinti 2 balais, galutinis rezultatas dėl katastrofiškos keleivių saugos – 0 žvaigždžių. Vis dėlto didžiausia bėda ta, kad net žinodami apie gresiančias nelaimes važiuojant nesaugiais automobiliais, dauguma pasiturinčių pagal vietinius mastelius indų vargu ar galės įpirkti brangesnes ir saugesnes mašinas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"