TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Iniciatyva pateisino lūkesčius

2006 06 08 0:00
"Alvydo" projektą inicijavusios bendrovės "Vilniaus Vista" rinkodaros vadovas Justas Nekrošius šią akciją vertina ne tik pardavimo rezultatų, bet ir socialiniu požiūriu.
LŽ archyvo nuotrauka

Pardavėjai tvirtina, kad "Alvydas" - ne reklama, o reiškinys. Projekto iniciatoriai džiaugiasi pardavimo rezultatais ir reklaminės kampanijos atgarsiais.

Apsaugos darbuotojas 34 metų Linas ir vienoje komercinių televizijų vairuotoju dirbantis 46 metų Vladimiras tapo reklaminės, o kartu ir šviečiamosios, kampanijos personažais Terentijumi ir Alvydu. Jau trečią mėnesį tiek Alvydas, tiek jo santūrusis kolega Terentijus "vadovavo" agresyviai reklaminei kampanijai, nukreiptai prieš nesąžiningus naudotų automobilių pardavėjus, už naujų automobilių propagavimą.

Pasak "Alvydo" projektą inicijavusios bendrovės "Vilniaus Vista" rinkodaros vadovo Justo Nekrošiaus, šią akciją galima vertinti tiek pardavimo rezultatų, tiek socialiniu požiūriu. "Abiem atvejais mes esame patenkinti - kampanija sulaukė labai didelio atgarsio, o pardavimo salone padaugėjo privačių klientų, kurie daugiausia domėjosi "Mazda3" modeliu", - teigė Nekrošius.

Bendrovės "Autotyrimai" duomenimis, "Mazdos" pardavėjai per pirmuosius du 2006 metų mėnesius pardavė 71 naują automobilį, o prasidėjus "Alvydo" reklaminei kampanijai kovą ir balandį parduota dvigubai daugiau - 153 nauji automobiliai "Mazda". "Ford" pardavėjai patenkinti atnaujintos "Fiestos" populiarėjimu. Jos pardavimas, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo 4 kartus. Akcija ne tik atsipirko, bet ir privertė daugiau prabilti apie apgaulę, kai nesąžiningi naudotų automobilių pardavėjai slepia defektus, taip pat apie didelę šešėlinės Lietuvos ekonomikos dalį sudarantį nelegalų naudotų automobilių verslą. Pasak Nekrošiaus, internetinį puslapį http://www.alvydas.com, kuriame vartotojai informuojami apie galimą naudotų automobilių prekeivių apgaulę maskuojant techniškai nesutvarkytų automobilių defektus, pirmaisiais mėnesiais aplankė per 25 000 lankytojų. Pasidalijusieji nesėkminga naudoto automobilio pirkimo patirtimi dalyvauja konkurse. Jo laimėtojas visą savaitę galės važinėti bendrovės "Vista" suteiktu naujutėlaičiu automobiliu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"