TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Įpareigojantis tęstinumas

2006 07 20 0:00
Algimanto Brazaičio nuotrauka

Šalyje debiutavęs ketvirtosios kartos "Mitsubishi L200" pikapas galutinai nutolo nuo savo pirminės - darbinės transporto priemonės - funkcijos ir, tapęs stilingesnis, patogesnis bei saugesnis, rodo naujus tokio tipo automobilių kokybės standartus

Ketvirtosios kartos "Mitsubishi L200" pikapui skirta pakeisti ilgametį Europos ir kartu šalies pikapų rinkos lyderį. Tokia aureolė atvykėliui ne tik palengvina pirmuosius žingsnius kovojant už vietą po saule, bet ir įpareigoja. Susidoroti su gamintojų iškelta nelengva užduotimi naujokui turėtų padėti išorinės ir vidinės savybės, kaip antai sportiška išvaizda - akivaizdi sąsaja su nūnai Dakaro lenktynėse pergales skinančiu "Pajero Evolution". Patrauklias pikapo formas papildo optimalūs kėbulo gabaritai (500 cm x 180 cm), erdviausias iš visos klasės salonas. Techniškuosius pranašumus liudija "Super Select 4WD" visų varomųjų ratų sistema, aktyviosios ratų praslydimo ir stabilumo kontrolės sistemos, mažiausias klasėje 5,9 m apsisukimo spindulys, griežtus "Euro4" standartus atitinkantys dyzeliniai varikliai. Gamintojai anaiptol ne pakuždomis viliasi, kad naujojo L200 pikapo saugumas "EuroNCAP" testuose turėtų pelnyti aukštą 4 žvaigždučių įvertinimą. Prie minėtų savybių visumos pridėjus įprastiems keleiviniams automobiliams būdingą pikapo salono komfortą nesunku spėti, kad naujajam L200 iš tiesų negresia paskutinė vieta pikapų rinkoje.

Aptakesnis

Ketvirtosios kartos L200 pikapo dizainas primena 2001-ųjų "Pajero Evo" ir 2002-ųjų "Pajero Evo 2+2" koncepcinius automobilius.

Griežtos kėbulo linijos, firminėmis tapusios "Mount Fuji" radiatoriaus grotelės, variklio gaubtas, priekinis langas, dideli veidrodžiai bei durų rankenėlės, masyvūs 17 colių lengvo lydinio ratlankiai ir tvirta laikysena - tai kertiniai, gerai matomi bei įsimintini dizaino elementai. Praktiškoji pikapo ypatybė - kad krovinių skyrius neprimena paprastos dėžės, kaip būdinga daugeliui šios klasės automobilių. Naujojo L200 krovinių skyriaus forma papildo vyraujančias kėbulo linijas. Gerokai užapvalintas variklio gaubtas vairuotojui teikia geresnę kelio apžvalgą. Šis pakeitimas neabejotinai lėmė ir pikapo aerodinamines savybes. Nelygu versija, oro pasipriešinimo koeficientas gali svyruoti nuo 0,46 iki 0,51. Tai vienas geriausių pikapų rodiklių, kartu mažinantis degalų sąnaudas ir vėjo keliamą triukšmą. Iki šiol gaminto "Mitsubishi L200" oro pasipriešinimo koeficientas buvo 0,58.

Trokštantiesiems stilingumo

Negrįžtamai į praeitį nugarmėjo laikai, kai pikapai atliko vien tik darbinės transporto priemonės funkciją. Dabar vis dažniau juos renkasi ieškantieji saviraiškos ar trokštantieji stilingumo. Tad nenuostabu, kad naujojo L200 pikapo salonas įprastiems lengviesiems automobiliams nenusileidžia ne tik erdve, bet ir dizainu, komforto įrangos gausa, ergonomika bei saugumu. Bandomojo važiavimo metu itin naudingas ir patogus pasirodė esąs elektros varikliukų valdomas galinis langas. Centrinėje konsolėje integruoti oro kondicionieriaus valdymo elementai, ventiliacijos angos ir informacinis kompiuteris. Prietaisų skydelis ir valdymo prietaisai išdėlioti ergonomiškai, kad vairuotojui būtų patogu naudotis. Komfortu neturėtų skųstis ir gale sėdintys keleiviai. 25 laipsniais palenktas užpakalinės pasostės atlošas neturėtų varginti tolimų kelionių metu.

"Super Select 4WD"

Vairuotojo ir keleivių saugumas patikėtas aktyviajai stabilumo bei ratų praslydimo kontrolei, montuojamai kartu su stabdžių antiblokavimo sistema. Geresnį stabilumą važiuojant magistrale ir bekele užtikrina nauja priekinė pakaba su dvigubomis A formos svirtimis bei cilindrinėmis spyruoklėmis.

Dar vienas saugumo garantas - pikapuose dar nediegta "Super Select 4WD" visų varomųjų ratų sistema, taip pat montuojama į "Mitsubishi Pajero" modelius. Ji leidžia nuolatos, bet kokiomis kelio ir oro sąlygomis važiuoti įjungus visų keturių ratų pavarą, nesirūpinant dėl pernelyg didelio transmisijos ir padangų dėvėjimosi.

Proporcingumo vožtuvas

Be akivaizdaus stilingumo, didesnio patogumo bei saugumo, naujasis L 200 išlaikė ankstesniems "Mitsubishi" pikapams būdingą praktiškumą. Į bet kurios L200 modifikacijos krovinių skyrių telpa europaletė. Maksimalus leistinas krovinio svoris - 1, o velkamos priekabos su kroviniu svoris - 2,7 tonos. L200 pikape sumontuotas apkrovai jautrus proporcingumo vožtuvas, garantuojantis saugų stabdymą esant bet kokiam svorio pasiskirstymui tarp ašių. Patikimą pakrauto pikapo važiavimą lemia ir standi galinio tilto sija.

Retesni intervalai

Daugiau variklio galios suteikia naujasis 2,5 l tūrio (136 AG) tiesioginio įpurškimo dyzelinis variklis su "common rail" sistema. Optimalus svorio ir galingumo santykis - šio segmento aukso vidurys. Artimiausių L200 varžovų - "Toyota Hilux" ir "Nissan Navara" - ratus atitinkamai suka 102 ir 174 AG dyzeliniai varikliai. Naujasis variklis komponuojamas su 5 laipsnių mechanine ir elektra valdoma 4 pakopų automatine transmisija. Naujojo "Mitsubishi L200" pikapo techninės priežiūros intervalai nuo 7,5 padidinti iki 20 tūkst. kilometrų. Ketvirtosios kartos L200 pikapo modifikacijų kainų ribos svyruoja nuo 66 iki 95 tūkst. litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"