TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Išbandytas hibridinis ralio automobilis

2009 04 15 0:00
D.Sordo išbandė hibridinį "Citroen" automobilį tikroje ralio trasoje, nors kol kas juo varžytis neketina.
AFP/Scanpix nuotrauka

Pernai spalį pristačiusi hibridinį Pasaulio ralio čempionatui (WRC) skirtą automobilį "C4 WRC Hybrid4", "Citroen" jį pirmą kartą išbandė lenktynių trasoje.

Benzinu ir elektra varomą sportinį automobilį tikrame ralio greičio ruože išbandė "Citroen" ralio komandos narys Danis Sordo.

Į šį automobilį įmontuota 990 kamerų ličio jonų baterija, 125 kilovatų galios elektros variklis ir įprastas benzininis variklis, taigi naudojant įprasto vidaus degimo variklio sukuriamą energiją, staigiam pagreitėjimui galima išnaudoti elektrinio variklio galią, kuri yra sukaupiama stabdant. Nors ši sistema iš esmės yra skirta lenktynėms, "Citroen" sukūrė ir jos modifikaciją, kuria bus galima naudotis ramiai važiuojant tarp greičio ruožų.

Įmonės inžinierius Didieris Raso teigė, kad kol kas šis automobilis yra bandomas tik kaip koncepcinis projektas, tačiau kompanija nori būti pasirengusi, jei Tarptautinė automobilių asociacija (FIA) ateityje nuspręstų WRC įvesti ekologinius reikalavimus, kaip neseniai buvo padaryta "Formulėje-1".

"Citroen" lenktynių padalinys norėjo parodyti, kad yra galimybių tokias technologijas pritaikyti automobilių sportui. Jei kada nors ateityje taisyklės leis panaudoti hibridines technologijas, mes galėsime iškart reaguoti", - aiškino jis.

Viename Portugalijos ralio greičio ruožų automobilį išbandęs D.Sordo teigė, kad automobilio valdymas beveik nesiskiria nuo įprasto "C4 WRC", tik šiek tiek jaučiasi mašinos gale įmontuotų baterijų svoris. Papildoma energija lenktynėms sportininką tiesiog sužavėjo. D.Sordo įvertino ir galimybę viešo naudojimo keliuose važiuoti naudojant vien tik elektrą, nes automobilis neskleidžia visiškai jokio garso, nevargina komandos narių ir beveik neteršia aplinkos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"