TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Išbandžius tiesiog automobilį

2007 10 17 0:00
Per pirmąsias 15 savaičių, paskelbus apie numatomą "Tiguan" gamybos pradžią, naujovę panūdo įsigyti beveik milijonas klientų iš įvairiausių pasaulio šalių.
Autoriaus nuotrauka

Įvertinę sparčiai didėjančius kompaktiškų visureigių rinkos poreikius didžiausios Europoje automobilių kompanijos "Volkswagen AG" gamintojai pristatė naujovę - "Tiguan".

Pasirodžius "Tiguan", "Volkswagen" net pakoregavo kompanijos šūkį. Anksčiau buvusį "Aus Liebe zum Automobil" ("Iš meilės automobiliui") pakeitė tiesiog "Das Auto". Kad naujasis modelis nėra tik paprasta susisiekimo priemonė, rodo ir jo pavadinimas. "Tiguan" siejamas su tigro jėga, greičiu ir elegancija, su plėšrūno ir iguanos gebėjimais prisitaikyti bei išgyventi laukinėje gamtoje. "Tiguan" neatsirado tuščioje vietoje. Jo prototipas - ta pačia raide prasidedantis vyresnysis brolis "Touareg". Pastarasis pristatytas prieš ketverius metus ir jau spėjo pasimėgauti populiarumu.

Važiavimo kokybė nenukenčia

Po "Tiguan" variklio gaubtu montuojami tik didelio slėgio tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai. Tai pirmas atvejis tokių visureigių gamybos istorijoje. Gamintojų teigimu, ši technologija leidžia pastebimai sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamąsias kenksmingas medžiagas, o važiavimo kokybė beveik nenukenčia. 1546 kg svorio "Tiguan", išbandytas su 1,4 litro benzininiu turbininiu TSI varikliu (150 AG), iki 100km/val. įsibėgėja per 9,6 sekundės. Šio rodiklio nepavadinsi ypatingu laimėjimu, tačiau tokio veržlumo kasdieniam važinėjimui mieste ar šeimyninėms kelionėms visiškai pakanka. Juolab, kad vidutinės degalų sąnaudos siekia 8,4 litro.

Muitų politika

Šiuo aspektu atsiskleidžia ir kita medalio pusė - mažas variklio darbo tūris ir pakankamas galios rezervas sukonstruotas dėl muitų politikos. Automobilių pramonės šalys, ginančios nacionalinių gamintojų interesus, importo mokesčių dydį sieja su variklio darbo tūriu, todėl automobiliai su atmosferiniais varikliais yra mažiau konkurencingi.

Penki varikliai

Į modelius "Tiguan" bus montuojami trijų TSI benzininių ir dviejų TDI dyzelinių modifikacijų varikliai. Visiškai naujos modifikacijos TDI "common rail" tiesioginio įpurškimo varikliai jau per 1750 aps./min. gali pasiekti 320 arba 350 niutonmetrų sūkio momentą ir atitinkamai į visų ratų pavarą perduoti 140 arba 170 AG jėgą. Abu TDI varikliai jau dabar atitinka "Euro 5" ekologinių reikalavimų standartus, įsigaliosiančius tik nuo 2009 metų. Be išbandyto 150 AG benzininio variklio, "Tiguan" turės 170 ir 200 AG pajėgumo benzininių jėgos agregatų versijas.

Neleidžia kauptis

Išoriškai "Tiguan" nėra išaukiančių formų ar žvilgsnį traukiančių linijų. Tačiau VW konstruktoriai apgalvojo smulkiausias detales, pavyzdžiui, galinių žibintų gaubtai specialiai suformuoti taip, kad važiuojant oro srautai neleistų ant jų kauptis purvui ar sniegui. Išplėsta ir durelių paskirtis. Jų apačia apgaubia slenksčius, kurie išlieka švarūs net ir taškantis purvui.

Grasina užgožti

"Tiguan" eksterjeras - neįprastai žemiškas ir konservatyvus. Beje, toks jis buvo prieš keletą metų automobilių parodose pristatyto "Tiguan" prototipo "Concept A". Tad VW naujoko, jau parengto serijinei gamybai, išorinį spindesį neabejotinai žada užgožti tokie būsimieji rinkos varžovai kaip dabar gamybai ruošiami "Ford Kuga" ar "Volvo XC60" modeliai.

Pirmenybė klasikinėms formoms

Atsakydami į priekaištus apie konservatyvaus dizaino pasirinkimą, "Tiguan" kūrėjai teigė, kad santūrioms, klasikinėms formoms pirmenybę teikia dauguma potencialių pirkėjų. Tai patvirtina ir šio automobilio išankstinių užsakymų statistika. Per pirmąsias 15 savaičių, kai "Volkswagen" paskelbė apie numatomą šio modelio gamybos pradžią, įsigyti "Tiguan" panoro beveik milijonas klientų iš įvairiausių pasaulio šalių.

Lojalumas prekiniam ženklui

Neabejotina, kad naujoko paklausą lemia VW gerbėjų lojalumas šiam prekiniam ženklui ir vyresniojo brolio "Touareg" reputacija. Mažesnysis visureigis gali pasigirti beveik visomis moderniomis technologijomis, susijusiomis su automobilio pravažumu bekelėje, valdymu, saugumu ir pan. Šias savybes papildo funkcionalumas ir universalumas, būdingas "Golf" ar "Passat" automobiliams. Įvertinus, kad beveik 95 proc. visureigių pirkėjų važinėja tik asfaltuotais keliais, "Tiguan" gaminamas dviejų kėbulų tipų. Versija "Track&Field" turi 28, o "Sport&Style" - 18 laipsnių priekinį užvažiavimo kampą.

Neišsipurvinant rankų

Vienas įdomiausių ir funkcionaliausių "Tiguan" sprendimų - priekabos kablio vieta. Jis paslėptas po galiniu buferiu ir išlenda tik bagažinės slenkstyje patraukus fiksatorių. Paruošti jį naudoti galima neišsipurvinant rankų. Modeliuose, kuriuose sumontuotas įspūdingo dydžio panoraminis stoglangis, numatyta apsauga nuo vabzdžių ar šiukšlių. Keliaujantiesiems atviru stogu gelbsti nedidelis plastikinis tinklelis, filtruojantis į automobilio saloną patenkantį oro srautą.

Gali būti padidintas

"Tiguan" minimalus 505 l bagažinės tūris gali būti padidintas galines sėdynes paslinkus į priekį 16 cm. Jas sulanksčius krovinių skyrius su lygiomis grindimis padidėja iki 1510 litrų. Centrinėje konsolėje numatytas 230 V elektros srovės šaltinis, leidžiantis kelionėje prijungti nešiojamąjį kompiuterį ar naudotis bet kokiu buitiniu prietaisu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"