TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Istorija kartojasi: rizikingas „Mitsubishi“ kąsnis

2016 05 17 6:00
Pirmąjį šių metų ketvirtį populiariausias „Mitsubishi“ modelis Lietuvoje – kompaktinis miesto visureigis ASX. Gamintojo nuotrauka

Pirkti negalima delsti. „Renault-Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas įsitikinęs, kad žino, kur dėti kablelį tokiame sakinyje. Jo diriguojamas „Nissan“ praėjusią savaitę pranešė už 237 mlrd. Japonijos jenų (2,2 mlrd. JAV dolerių) perkantis 34 proc. skandalo dėl degalų sąnaudų duomenų klastojimo krečiamos „Mitsubishi“ kompanijos akcijų.

Istorija įdomi tuo, kad kartojasi. Toks koncerno žingsnis daugeliui rinkos analitikų priminė 1999 metus, kai panašiomis aplinkybėmis „Renault“, vadovaujama C. Ghosno, įsigijo dėl krizės Japonijos nekilnojamojo turto ir draudimo rinkose nukraujavusią „Nissan“.

Kaip praėjusio amžiaus pabaigoje „Nissan“, taip šiandien „Mitsubishi“ turi savo stipriųjų vietų, tačiau pastaraisiais mėnesiais, paaiškėjus, kad kompanija net 25 metus tyčia klastojo degalų sąnaudų rodiklius, gamintojo vertė dramatiškai krito. Sprendimą įsigyti „Mitsubishi“ akcijų paketą, pasak ekspertų, lėmė ir tai, jog šiuo metu „Nissan“ yra sukaupęs 1,4 trln. dydžio grynųjų rezervą jenomis.

„Didžiausias iššūkis mums bus atkurti „Mitsubishi“ reputaciją ir kartu atlikti reikiamus pokyčius bei užtikrinti augimą ir pelningumą“, – pabrėžė „Renault-Nissan“ aljanso vadovas C. Ghosnas.

Daugiau kaip trečdalį akcijų įsigijęs „Nissan“ turės veto teisę „Mitsubishi“ valdyboje ir galės skirti gamintojo vadovą. C. Ghosnas tikino, kad „Nissan“ neketina primesti savo diktato „Mitsubishi“ kompanijai , su kuria glaudžiai bendradarbiavo pastaruosius penkerius metus, o „Mitsubishi“ vadovas Osamu Masuko turėtų išlaikyti gamintojo vairą.

Galutiniai sprendimai, pasak C. Ghosno, bus priimti, kai Japonijos institucijos baigs tyrimą dėl degalų sąnaudų klastojimo. Kaip įtaria Japonijos transporto ministerija, antrinei bendrovei, atliekančiai rinkai ruošiamų naujų automobilių testavimą, klastoti duomenis nurodė aukštas „Mitsubishi“ vadovas.

Tikimasi, jog galutinė sutartis bus pasirašyta dar gegužės mėnesį, o visi akcininkų nuosavybės sureguliavimo formalumai atlikti iki metų pabaigos. „Nissan Motor“, ilgus metus sėkmingai bendradarbiaujanti su kitomis bendrovėmis, kaip niekas kitas moka sukurti abipusiai naudingą strategiją. Šis susitarimas turės ilgalaikę vertę, užtikrintai vedančią abi mūsų įmones lyderystės link. Stiprindami mūsų strateginę partnerystę, dalydamiesi ištekliais pasieksime ilgalaikę naudą kompanijoms ir mūsų vartotojams“, – pažymėjo O. Masuko.

„Renault-Nissan“ aljansas praėjusiais metais pasaulyje pardavė 8,53 mln. naujų automobilių ir tarp gamintojų užėmė 4-ąją vietą. Nusileido tik „Toyota“, „Volkswagen“ ir „General Motors“ grupėms. „Mitsubishi“ pernai pasaulyje pardavė 1,048 mln. naujų automobilių – 4 proc. mažiau negu ankstesniais metais. Europoje kompanijos automobilių pardavimas 2015-aisiais augo 11 proc. – daugiausia dėl Vokietijos ir Didžiosios Britanijos pirkėjų.

„Nissan“, priklausančios tarptautiniam aljansui „Renault-Nissan Alliance“, atstovų teigimu, sprendimas pirkti reikšmingą „Mitsubishi“ akcijų paketą atspindi aljanso plėtros modelį – kompanija jau yra įsigijusi akcijų ir pasirašiusi partnerystės sutartis su „Daimler“ bei „AvtoVAZ“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"