TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ištvermės lenktynių kulminacija - paskutinę minutę

2012 07 25 8:24
Viliaus Steponėno nuotraukos/Egzotišku "Aquila" važiavę sportininkai buvo labai greiti, bet jų technikai pristigo patikimumo.

Per devynias valandas, kol truko kova, net šešis kartus keitėsi 1000 kilometrų lenktynių lyderis, o žiūrovai iki paskutinių akimirkų sulaikę kvapą stebėjo, kas pirmas kirs finišo liniją.

Didžiausia intriga užsimezgė likus vos pusei rato iki lenktynių pabaigos, kai pirmavęs "Oktanas Racing" ekipažas staiga sustojo trasoje - "Porsche 911 GT3 Cup" automobilyje netikėtai baigėsi degalai. Mašina buvo vos per porą šimtų metrų nuo degalinės, bet ekipa nieko negalėjo padaryti - jai teko laukti, kol iš techninės priežiūros juostos atriedėjo techninės pagalbos automobilis ir nutempė sustojusį "Porsche" iki degalinės.

Netikėtas rezultatas

Tuo metu antras važiavęs komandos "RESpublika by JR Motorsport" narys Marco Polandas su "BMW Silhouette" lėkė, kiek galėdamas, tačiau jam sumažinus atsilikimą nuo keturių iki vos vieno rato "Oktanas Racing" lenktynininkas Andrew Culbertas išsuko iš degalinės ir spėjo pirmas pasiekti finišo liniją. Trečia finišavo "Rimo" ekipa. Dyzelinį BMW vairavę jos sportininkai per paskutinį ratą dramatiškai aplenkė "Artas Racing", bet laimėjimu džiaugėsi neilgai. Iš karto po lenktynių komandai buvo skirta septynių ratų bauda ir ji smuktelėjo į penktąją vietą. Į prizininkų trejetuką patekusios "Artas Racing" ekipos lenktynininkams ši žinia buvo visiškai netikėta. "Stovėjome užkulisiuose, nes žinojome, kad turime gauti antrosios vietos GT klasės apdovanojimą. Kai išgirdome, jog laimėjome trečiąją bendrosios įskaitos vietą, sutrikome - tai buvo didelė staigmena", - LŽ pasakojo ekipos automobilį lenktynių pabaigoje vairavęs Artūras Mrazauskas. Jis tvirtino girdėjęs, kad baudą gavę varžovai pavėlavo pasikeisti ir vienas iš sportininkų prie vairo praleido ilgiau kaip 1 valandą 10 minučių - pagal taisykles tiek daugiausia leidžiama vienam žmogui vairuoti be pertraukos.

Nors oro sąlygos puikiai tiko lenktynėms, techninės priežiūros zonoje visą laiką buvo pilna remontuojamų automobilių.

Stabdė gedimai

Varžybų pradžioje vargu ar kas būtų pamanęs, kad pagrindinis "Omnitel" 1000 km lenktynių trofėjus atiteks "Oktanas Racing" sportininkams iš Pietų Afrikos Respublikos (PAR) - Sunui Moodley, Manoghui Maharajui ir A.Culbertui. Šis ekipažas pradėjo lenktynes iš penktosios pozicijos, o pirma startavo "BOD-Bauer" komanda. Jos narys  Ramūnas Čepkauskas, vairavęs egzotišką automobilį "Aquila CR1 LS7", nesunkiai atsiplėšė nuo varžovų, bet vos po pusvalandžio dėl  perkaitusių stabdžių ir kritusio degalų slėgio lenktynininkui teko ilgam užsukti į garažus. Po kurio laiko automobilis buvo sutaisytas ir R.Čapkauskas pagerino Palangos trasos rekordą - apvažiavo ją per 1 min. 17,27 sek., tačiau komandai jau nebepavyko pasivyti lyderių.

Daugiau kaip trečdalį lenktynių pirmavo "15 min. - General Financing" ekipa, kuriai atstovavo Nemunas ir Nerijus Dagiliai bei Benediktas Vanagas. Vis dėlto šis ekipažas nebaigė varžybų, nes sugedo mašinos variklis. Pernykščių "Omnitel" 1000 km lenktynių laimėtoja "Torlina - Martin Sport" taip pat nepasiekė finišo dėl sugedusios technikos. Vos tris ratus įveikė ir potencialia favorite laikyta "Mojo Lounge Racing Team" komanda. Jos lenktynininkai Egidijus ir Tomas Dapšai bei Mindaugas Neliubšys vairavo BMW 135i.

Nors oro sąlygos buvo idealios, šiemet automobiliai gedo itin dažnai. Varžybų tempo neatlaikiusi technika pristabdė ir du žiūrovų numylėtinių ekipažus - VAZ 2104 vairavusius Dovilą Čiutelę, Tomą Šutinį ir Remigijų Veikalą bei automobiliu "Ford Escort" važiavusią Hollandų šeimą iš Didžiosios Britanijos. Pasibaigus lenktynėms Mickas Hollandas LŽ pasakojo, kad labai daug laiko atėmė gedimo paieškos. "Boksuose prastovėjome dvi valandas - mechanikai niekaip negalėjo suprasti, kodėl dingo variklio galia. Ir kai jau viską buvome išbandę, pastebėjome, kad lūžęs velenas. Taupydami laiką mechanikai jį suvirino nenuėmę. Paskui velenas lūžo dar du kartus, bet svarbiausia - finišą pasiekėme", - kalbėjo jis ir žadėjo kitąmet būtinai sugrįžti.

Pagrindinį apdovanojimą pelnė iš tolimosios PAR atvykę (iš kairės) A.Culbertas, S.Moodley ir M.Maharajus.

Klasių nugalėtojai

Iš 40 komandų, pateikusių paraiškas dalyvauti tryliktosiose 1000 km lenktynėse, kaip finišavusios buvo klasifikuotos 33 ekipos, nors realiai finišo liniją kirto dar mažiau automobilių. Sportininkai išsidalijo ne tik bendrosios įskaitos apdovanojimus, bet ir prizus už laimėjimus pagal atskiras klases.

Galingiausios GT klasės nugalėja buvo pripažinta absoliuti šių lenktynių čempionė "Oktanas Racing" komanda. Eksperimentinių X1 automobilių klasėje triumfavo svečiai iš Belgijos - "RESpublika by JR Motorsport" lenktynininkai, o dyzelinių - "Rimo" ekipa.

A2000 klasės čempione tapo "ElektroBig-Žaibelis" komanda, o galingesnės A3000 klasės nugalėtojų laurai atiteko "Rotoma Racing" nariams Robertui Graudiniui, Gediminui Ramonui, Ramūnui Čapkauskui ir Mindaugui Boguševičiui.

A3000+ klasės automobiliu greičiausiai važiavo "Autoverslo" ekipa. Jos garbę gynė Vytenis Gulbinas, Valdemaras Zakarauskas, Robertas Babarskas ir Andrejus Teras.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"