TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Išvyko į maratoną

2007 01 04 0:00
Gintas Petrus, vykdamas į trečiąjį savo Dakarą, navigatoriaus funkcijas jau antrą kartą patikėjo žmonai Mildai.
Algimanto Brazaičio nuotrauka

Į Lisaboną, kur sausio 6-ąją startuos prestižiškiausiu planetoje tituluojamas Dakaro dykumų maratonas, išvyko du nusprendę jame dalyvauti šalies ekipažai - "Neptūnas Team", atstovaujamas Ginto ir Mildos Petrų bei "Tauro" - Aurelijaus Petraičio su Šarūnu Palioku

Per likusias iki starto dienas sausio 6-ąją Lisabonoje, Dakaro maratono dalyviams teks įvykdyti paskutinius lenktynių rengėjų nurodymus, prijungti ir suderinti palydovinę navigacijos sistemą. Maratono finišas numatomas sausio 21 dieną Senegalo sostinėje Dakare. Savaitę prieš startą maratono organizatoriams paskelbus apie trasos pakeitimus, lietuvių tai nesuglumino. "Nors pakeitimai įvykdyti atsižvelgus į terorizmo grėsmę Malio valstybės teritorijoje, dėl to labai nesibaiminame. Pasitikime organizatoriais ir viliamės, kad jie pasirūpins lenktynių sauga. Dėl įvykdytų pakeitimų sutrumpės bendra Dakaro trasa. Tai šiek tiek liūdina, nes kiekvienas etapas Afrikoje - savotiškai ypatingas. Kiekviename jos krašte - savi smėlynai. Norėtume visus išvysti ir jais pavažiuoti", - sakė lenktynininkai.

Tikisi staigmenų

Šiųmetinio maratono dalyvių laukia sudėtinga trasa Portugalijos, Maroko, Mauritanijos, Malio ir Senegalo keliais bei bekelėmis. Patys sudėtingiausi ruožai - Mauritanijos smėlynais. Prieš tai Atlaso kalnuose, Maroke, teks įveikti sunkius akmenuotus etapus. Čia bus išsamiai "patikrintos" visureigių pakabos ir transmisijos. Sausio 2 dieną iš Vilniaus oro uosto į Portugaliją išskridusius "Tauro" ekipažą - lenktynininką Aurelijų Petraitį ir navigatorių Šarūną Palioką - Dakaro ralyje lydės trijų žmonių techninio palaikymo komanda. Ją sudarys du mechanikai iš Lietuvos bei kolega latvis. Anot dalyvių, pasirengimas Dakarui praėjo sklandžiai - visi darbai deramai atlikti. Prieš skrydį dalyviai teigė, jog nekantrauja pradėti lenktynes, nes laikas prieš startą - kone labiausiai varginantis. "Su lengvu jauduliu laukiame starto, bet nesame tikri, ar organizatoriai nepateiks kokių nors administracinių staigmenų. Norėtume kuo greičiau startuoti, nes tik įvažiavus į pirmuosius lenktynių ruožus dings kankinanti nežinia", - kalbėjo Petraitis.

Sukonstruotas Latvijoje

Petraičio ir Palioko - ekipažas, remiamas "Tauro" aludarių, Dakare važiuos Latvijoje sukonstruotu "Oscar" visureigiu. Jame įmontuotas BMW benzininis 4,4 litro variklis, sportiniu režimu naudojantis iki 70 litrų degalų 100 km, todėl "Oscar" degalų bakas - net 400 litrų talpos. Vamzdinį rėmą turinčiame visureigyje sumontuoti "Mitsubishi Pajero" reduktoriai, aštuoni geriausiais pasaulyje vadinami "Doner" amortizatoriai, sekvencinė pavarų dėžė ir daugybė kitos specialios įrangos.

"Desert Warrior"

Bendrovės "Neptūno vandenys" vadovas Gintas Petrus, vykdamas į trečiąjį savo Dakarą, navigatoriaus funkcijas jau antrą kartą patikėjo žmonai Mildai. Šių metų Dakaro ralyje "Neptūno" ekipažas važiuos visureigiu "Desert Warrior". Anglijoje šiais metais dykumų maratonui parengtam visureigiui panaudota "Land Rover Defender/Discovery" rėmo konstrukcija, važiuoklė ir pavarų dėžė. "Desert Warrior" trauks 3,0 litro (220 AG) BMW turbodyzelinis variklis, pasiekiantis maksimalų 450 niutonmetrų sūkio momentą. "Rally Raid UK" kompanijos mechanikai, parengę "Desert Warrior" visureigį, lietuvius lydės ir dykuma.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"