TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Itališkasis „X faktorius“

2015 08 18 6:00
Visais keturiais ratais varomas "Fiat 500X Cross" gali važiuoti didžiausiu 186 km/h greičiu.  Gamintojo nuotrauka

Italų „Fiat“ koncernas prie savo populiariojo 500-ojo mažylio pavadinimo pridėjo raidelę X, kuri žymi naują kompaktinį miesto visureigį ir slepia daugybę klaustukų.

Iš tikrųjų Lietuvoje „Fiat 500“ nėra labai populiarus, nors tarp registruojamų naujų mašinų modelių pastaraisiais metais nuolat užima pirmąsias vietas. Dauguma, kai kuriais duomenimis – net iki 80 proc., per Lietuvą keliaujančių itališkų mažylių yra reeksportuojami. Ne paslaptis, kad toks „Fiat“ pardavėjų mūsų šalyje elgesys erzina konkurentus, o pykčio šaknys nėra iki galo aiškios. Argi kam blogai gali būti nuo to, kad perpardavus automobilius gauta nauda lieka Lietuvoje? O „Fiat 500“ tarp lietuvių nepaklausus dėl daugelio priežasčių, iš kurių pačios svarbiausios yra, matyt, tai, kad mašinytė neįtikimai maža ir ji labiau pritaikyta pietų platumoms. Tačiau naujuoju „Fiat 500X“ italai bando keisti įvaizdį, kurį bent jau iki šiol sunkiai priėmė šiauriečiai.

„X faktorius„

Naujasis miesto visureigis daug ilgesnis ir platesnis nei jo pirmtakas „Fiat 500“. Maža to, būdamas 4,25 m ilgio, 1,8 m pločio ir 1,6 m aukščio „500X“ yra didesnis už kitus savo klasės konkurentus „Citroen Cactus“, „Nissan Juke“, „Renault Captur“. Neabejotina, kad erdvesnis „500X“ turėtų labiau nei „Fiat 500“ dominti ir Lietuvos vairuotojus.

Stengdamiesi įsiteikti kuo didesniam pirkėjų būriui, naujojo kompaktinio visureigio kūrėjai siūlo jiems dvi apdailos kryptis: miestui skirtų su montuojama skirtinga įranga „Pop“, „Popstar“ ir „Lounge“, bekelei – „Cross“ ir „Cross Plus“. Po visų „Fiat 500X“ kėbulu yra paslėpta naujoji italų gamintojo platforma „Small Wide“, ant kurios renkamas ir naujasis gamintojo visureigis „Jeep Renegate“.

Bandžiau „Cross“ žymekliu pažymėtą „Fiat 500X“, po kurio variklio gaubtu – 1,6 litro darbinio tūrio 120 AG benzininis motoras. Į kompaktinį visureigį gali būti montuojamos 1,4 l, 1,6 l, 2 l dyzelinės ir benzininės jėgainės, kurių pajėgumas – nuo 110 iki 170 AG. Bandytas automobilis, kaip liudijo jo techninės specifikacijos, vidutiniškai 100 kilometrų nuvažiuoti turėtų sunaudoti 4,1 l degalų, tačiau iš tikrųjų sunaudoto benzino kiekis buvo bent 2 l didesnis.

Bėdos – pėsčiųjų perėjų kalneliai

Kompaktinis visureigis galbūt nėra iš tų, kurie pradėjus važiuoti įsibėgėja greičiausiai, tačiau kelyje „Fiat 500X“ yra gerai valdomas, stabilus. Jo konstruktoriai leidžia rinktis iš trijų galimų važiavimo režimų, atitinkančių vairuotojų poreikius bei įvairias sąlygas. Važinėjant užmiesčio keliais geriausias buvo „Sport“ režimas. Įjungus jį visureigis ne tik tapdavo dinamiškesnis, bet ir tarytum „pritūpdavo“, dėl to net esant didesniam greičiui puikiai įveikdavo posūkius, netgi labai staigius.

Vienas trūkumų – mieste gali erzinti pabrėžtinai kieta visureigio pakaba. Kai gatvėse pasitaiko įvairių platesnių iškilimų, tarkime, tokių kaip pėsčiųjų perėjų kalneliai, „Fiat 500X“ juos, sakytumei, ne įveikia, o trenkiasi į kliūtį. Sėdintiems automobilyje žmonėms gali atsirasti nemalonus jausmas, tarytum mašina važiuotų per plačią ir gilią duobę. Gali būti, kad ne visai tobulai subalansuotas visureigio svorio centras. Todėl išvydus kelyje iškilią kliūtį geriausia visureigiu „Fiat 500X“ ją įveikti kuo mažesniu greičiu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"