Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Japonai kelia rankas prieš europiečius

 
Prancūzams priklausantis aljansas "Renault-Nissan" į pardavimų lyderius veržiasi pirmiausia dėl itin paklausių visureigių "Nissan Quashqai".  
Prancūzams priklausantis aljansas "Renault-Nissan" į pardavimų lyderius veržiasi pirmiausia dėl itin paklausių visureigių "Nissan Quashqai".   Scanpix/APF nuotrauka

Pirmąjį 2017 metų pusmetį pasaulyje buvo parduota 45,7 mln. naujų automobilių, o rinkos lyderės buvo Europos kompanijos Vokietijos „Volkswagen Group“ ir prancūzų valdomas aljansas „Renault-Nissan“.

Sausį-birželį vokiečiai pardavė 5 126 994 automobilius, teigiama portalo focus2move.com pranešime. Tuo tarpu Japonijos „Toyota Motor Co.“ anksčiau užimtą antrąją vietą tarp daugiausia automobilių parduodančių kompanijų šiemet užleido prancūzų-japonų aljansui „Renault-Nissan“ (nuo 2017 metų sausio 1 dienos iki birželio 30 dienos ši kompanija pardavė 5 072 582 naujas lengvąsias mašinas). „Toyota Motor Co.“ liko trečia, o šio gamintojo pusmečio pardavimo rezultatas – 5 072 582.

„Toyota Motor Co.“ buvo didžiausia pasaulio gamintoja nuo 2012 iki 2015 metų. Būtent 2012-aisiais japonai nukarūnavo iki tol septynerius metus lyderiavusią Amerikos kompaniją „General Motors“, kuri vis dar ir šiandien nėra atsigavusi po nuosmukio, sukelto didžiausios žmonijos istorijoje 2007–2011 metų pasaulinės ekonominės krizės.

Bet „Toyota Motor Corp.“ neišvengė sukrėtimo. Galingą smūgį savo verslui japonai patyrė 2011 metų sausio 13 dieną, kai Japoniją užgriuvęs galingas žemės drebėjimas ir cunamis sugriovė ne tik Fukušimos atominę elektrinę, bet ir ilgam išvedė iš rikiuotės dalį gamintojo automobilių komponentų fabrikų. Atrodo, gamtos stichijos sukeltas chaosas turėjo poveikio ir tam, kad 2016 metais kompaniją „Toyota Motor Corp.“ pardavimais aplenkė Vokietijos „Volkswagen Group“, o šiemet pirmąjį pusmetį – dar ir aljansas „Renault-Nissan“.

Vis dėlto japoniški „Toyota“ pirmąjį šių metų pusmetį triumfavo kaip populiariausias prekinis ženklas. „Volkswagen Group“ gamintojai pirkėjams siūlo „Volkswagen“, „Audi“, „Porsche“, „Bentley“, „Škoda“, „Seat“, „Bugatti“, „Lambordghini“, aljansas „Renault-Nissan“ – „Renault“, „Nissan“, „Lada“, „Infiniti“, „Toyota“ – to paties pavadinimo, taip pat – „Lexus“, „Daihatsu“, „Hino“ markių automobilius. Focus2move.com duomenimis, 2017-ųjų sausį-birželį pasaulyje paklausiausi buvo „Toyota“ markės automobiliai, kurių nupirkta 4 943 179. Antrą vietą užėmė „Volkswagen“ (3 222 451), trečią – amerikietiški „Ford“ (3 064 158).

Populiariausi pasaulio automobiliai 2017 m. I pusm.

VietaMarkėPardavimo rezultatas (vnt.)
1.„Toyota“ 4 280 437
2.„Volkswagen“3 222 451
3.„Ford“3 064 158
4.„Nissan“2 518 903
5.„Honda“2 507 981
6.„Hyundai“2 089 810
7.„Chevrolet“1 901 934
8.„Renault“1 337 123
9.„Kia“1 330 867
10.„Mercedes-Benz“ 1 278 720.

Šaltinis: focus2move.com

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"