TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Japoniškas ir korėjietiškas grumiasi dėl simpatijų

2015 10 08 6:00
"Hyundai i30", palyginti su  "Nissan Pulsar",  pirmiausia simpatijas pelno talpumu ir praktiškumu.  Vidmanto Užusienio nuotrauka

Perfrazuota į šiuolaikinę kalbą liaudies išmintis sako, kad norint geriausiai įvertinti daiktą reikia jį palyginti su kitais. LŽ žurnalistas turėjo progą bandydamas palyginti du kompaktinės klasės naujus automobilių modelius – „Nissan Pulsar“ ir „Hyundai i30 CW“.

Kas pranašesnis popieriuje

Pradinė informacija apie mašinas, mano akimis, buvo kompaktiško universalo „Hyundai i30 CW“ naudai.

„Nissan Pulsar“ yra visiškai naujas, praktikoje dar iki galo nepatikrintas modelis. O šit naujasis „Hyundai“ universalas priklauso jau antrajai 2007 metais pradėto gaminti „i30“ modelio laidai. Tai reiškia, kad modelis pateisino gamintojo lūkesčius, dėl to buvo pratęsta ir jo egzistencija.

Abu automobiliai varomi benzinu, tačiau „Hyundai“ universalo variklio didesnis darbinis tūris (1,6 l) ir galingumas (135 AG) negu „Pulsar“ (atitinkamai 1,2 l ir 114 AG). Nors techninėse specifikacijose nurodytas abiejų mašinų didžiausias greitis (atitinkamai – 195 km/h ir 185 km/h) skyrėsi palyginti nedaug, motorų pajėgumo skirtumą kuo puikiausiai parodė pagreitėjimo iki 100 km rezultatai – „Hyundai i30 CW“ tokį greitį pasiekia per 9,9 sek., „Nissan Pulsar“ – per 12,7 sekundės.

Kai degalai yra brangūs, vienas svarbiausių rodiklių vairuotojams yra degalų sąnaudos. Nors universalas ir turi 21 AG daugiau, vidutiniškai už hečbeką 100 kilometrų nuvažiuoti deklaruoja sunaudojąs vos 0,2 l daugiau (deklaruojamosios vidutinės „Hyundai i30 CW“ sąnaudos yra 5,3 l/100 km, „Nissan Pulsar“ – 5,1 l/100 km).

Miegamasis ant ratų

Nuolat keisdamiesi bandomais automobiliais su kolega nuvažiavome maždaug 500 kilometrų. Bandydamas korėjietišką universalą ir japonišką hečbeką supratau, kad simpatijos mašinai labai daug gali priklausyti ir nuo vairuotojo amžiaus. Man 51 metai, solidus pusamžis, todėl kuo toliau, tuo labiau pastebiu savo augantį poreikį vairuoti erdvesnę, klasikinio dizaino mašiną, turinčią talpesnį bagažo skyrių. „Nissan Pulsar“ dizainas man pasirodė labiau akį rėžiantis, nors ir nepasakytum, kad automobiliukas atrodo nepatrauklus. Tačiau labiau patiko rami ir solidi „Hyundai i30“ išorė. Kaip minėjau, taip galbūt yra ir dėl amžiaus.

Dar vienas, mano požiūriu, didžiulis „Hyundai“ pranašumas – jis yra universalas, dėl to ilgesnis už hečbeką (4485 mm ir 4387 mm) ir turi gerokai erdvesnę bagažinę (528 l ir 385 l).

Maža to, „i30“ bagažinės dugnas su nuleistomis užpakalinių sėdynių nugarėlėmis sudaro lygų paviršių. Papildomų salono transformavimo galimybių suteikė ir pakeliamos užpakalinių sėdynių sėdimos dalys. O sulanksčius visas sėdynes automobilio salonas virsta tikru miegamuoju, o tai labai patogu keliaujant ir neradus nakvynei tinkamos vietos. „Nissan Pulsar“ nė iš tolo negali pasiūlyti ko nors panašaus.

Taupumas ar patogumas?

Abu automobiliai kelyje buvo stebėtinai stabilūs, jų pakabos puikiai atsilaikė prieš kelių nelygumus. Vis dėlto „Pulsar“ variklis patiko labiau, nes buvo tylesnis nei „i30“, spėriau reaguodavo į greičio paminos paspaudimus.

Baigus bandymus nuvylė ir universalo vidutiniškai naudotas degalų kiekis – borto kompiuteris rodė, kad „Hyundai i30“ vidutiniškai kas šimtas kilometrų „surijo“ po 7,6 l benzino, arba net 2,3 l/100 km daugiau, nei nurodyta techninėse specifikacijose. „Nissan Pulsar“ faktinės degalų sąnaudos daugmaž atitiko deklaruotąsias.

Mano nuomone, vargu ar taupumas gali atsverti praktiškumą ir patogumą, kurį jutau sėdėdamas prie „Hyundai i30“ vairo.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"