Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Japonų karaliui meta iššūkį vokiečiai

 
„Volkswagen Jetta Hybrid“ 100 km/val. greitį pasiekia beveik dviem sekundėmis sparčiau nei „Toyota Prius“ - per 8,6 sekundės. LŽ archyvo nuotrauka

Iki šiol hibridinių automobilių rinkoje karaliavo „Toyota Prius“. Apie keturiolika metų dominuojančiam pirmajam pasaulyje japonų hibridui Vokietijos koncernas „Volkswagen“ parengė galingą atsaką – benzinu ir elektra varomą „Jetta Hybrid“.

Automobilių ekspertams ypač rūpi, kuo naujasis vokiečių hibridas galėtų labiau nei „Toyota Prius“ sudominti potencialius pirkėjus?

Atrodo, abu varžovai verti vienas kito. „Volkswagen“ turi neabejotinai kokybiškesnę ir prabangesnę vidaus apdailą. Tačiau „Prius“ labiau patinka tiems, kuriems automobilio išorės dizainas primena ne ramias klasikines formas, o vaizduotę žadinantį futuristinį veržlumą.

Tiesa, „Jetta Hybrid“ konstruktoriai tikina, kad jų kūrinys dar ne iki galo baigtas. Tokia užuomina tikriausiai reiškia, jog netolimoje ateityje pirmiausia bus gerinami mašinos techniniai duomenys. O dėl dizaino vyrauja nežinia, nes jis ir taip vykęs, stilingas.

„Volkswagen“ hibrido kūrėjai gali didžiuotis, kad „Jetta“ yra gerokai galingesnė ir dinamiškesnė už „Prius“. Vokiško automobilio ratus suka 1,4 litro ir 150 AG TSI variklis su turbina ir 20 kilovatų elektros jėgainė. Tai suteikia transporto priemonei galimybę šimto kilometrų per valandą greitį pasiekti per 8,6 sekundės. „Jetta Hybrid“ taupus – gamintojo oficialiai deklaruojamos benzino sąnaudos sudaro vidutiniškai 4,1 l/100 km, tačiau hibridų karalius yra taupesnis ir sudegina tik 3,9 litro benzino šimtui kilometrų įveikti.

„Volkswagen“ naujovė - važinėjant mieste ir paspaudus „E-Mode“ mygtuką, „Jetta“ 2 kilometrus gali riedėti varoma tik elektros varikliu ir pasiekti iki 70 km/val. greitį.

Naujojo vokiečių hibrido kaina Lietuvoje - apie 111 tūkst. litų, kitaip sakant, beveik tokia pat kaip ir japoniškojo „Toyota Prius“ (99–114 tūkst. litų).

Kokia peršasi išvada visa tai žinant? Matyt, didžiausia vokiečių viltis - ne santykinai didesnė „Jetta Hybrid“ prabanga, bet tie vairuotojai, kuriems japoniškas hibridas įgrisęs iki gyvo kaulo. Ar tokių yra daug, parodys netolima ateitis.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"