TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Jubiliejaus proga „Renault Sport“ pasidovanojo konceptinį bolidą

2016 07 02 6:00
Koncepcinis "Renault Clio R.S. 16" buvo sukurtas vos per 5 mėnesius.  Gamintojo nuotrauka

Keturiasdešimties metų sukaktį mininti Prancūzijos automobilių gamintojo „Renault“ lenktynininkų komanda „Renault Sport“ pristato koncepcinį modelį „Clio R.S.16“. Per mažiau nei penkis mėnesius „Renault Sport“ specialistų komandos dirbo įgyvendindamos beprotišką idėją: po „Clio R.S.“ varikliu gaubtu sumontuoti 2 litrų darbinio tūrio turbokompresorinį variklį, galintį pasiekti 275 AG ir 360 Nm.

Tam, kad būtų išnaudotas visas šio galingo variklio, skirto sportiniam bolidui „Mégane R.S. 275 Trophy-R“, potencialas, „Clio R.S.16“ naudojami sportui sukurti važiuoklės elementai. 19 colių ratlankiai, 60 mm platesnis kėbulas ir agresyvus dizainas pabrėžia: tai yra galingiausias keliuose naudoti skirtas „Renault Sport“ automobilis.

„Clio R.S.16“ pavadinimas ir nudažymo schema yra tokie patys, kaip ir „Formulės 1“ automobilio R.S.16. Taip koncepcinis modelis pažymi „Renault“ kaip „Formulės 1“ automobilių gamintojo sugrįžimą į šį čempionatą. Pirmasis „Clio R.S.16“ viešas pristatymas surengtas Monako Didžiojo formulės prizo lenktynių metu, o prie koncepto vairo sėdėjo „Renault Sport Formula One Team“ pilotas Kevinas Magnussenas.

„Renault Clio R.S. 16“ odisėja prasidėjo pernai spalį. Tuomet komandos inžinierius Christophas Chapelainas pareiškė, kad ralyje sukaupta patirtis rodo, jog „Clio“ važiuoklė galėtų puikiai atlaikyti iki 300 AG pajėgumo variklio sukuriamas apkrovas. Viena idėja ginė kitą, kol buvo sukurta galutinė „Clio R.S.“ koncepcija.

„Mes visi prisimename, kokį puikų įspūdį kadaise paliko „Clio V6“. Taigi norėjome sukurti techninės koncepcijos automobilį, kuris ne tik pasižymėtų išskirtine dinamika, bet ir būtų realistiškas. Todėl negalėjome atitrūkti nuo žemės, turėjome naudotis paprastais ir sumaniais sprendimais. Mes siekėme sukurti mašiną, kuri galėtų tapti serijine. Be to, siekėme, kad šis projektas nuo pradžių iki pabaigos būtų sukurtas „Renault Sport“,– prisimena „Renault Sport“ vykdomasis direktorius Patricas Rattis. – Teoriškai „Clio R.S.“ su mūsų galingiausiu 275 AG pajėgumo 2 litrų turbokompresoriniu varikliu buvo puiki mintis, bet mes turėjome atlikti rimtą analizę dėl tokio derinio galimybės. Greičiau nei per mėnesį nedidelė komanda parengė preliminarią ataskaitą, kuri patvirtino, kad šis variklis gali būti montuojamas po „Clio“ variklio gaubtu. Tuomet mes su „Renault Sport“ technikos direktoriumi Thierry Landreau nusprendėme išbandyti sėkmę ir sukurti tokį automobilį“.

Visas projekto koordinavimas buvo patikėtas Francoisui Ratinetui. Jis vadovavo „smogiamajam būriui“, kuris per labai trumpą laiką ir atliko darbus.

Sportinio koncepcinio bolido, kuris gali važiuoti ir įprastais kelaisi, „Renault Clio R.S. 16“ techniniai duomenys

Automobilio ilgis (m)4,09
Plotis (m)1,73
Aukštis (be galinio sparno) (m)1,43
Ratų bazė (m)2,59
Variklio darbinis tūris (l)2
Degalaibešvinis benzinas
Maksimali galia (AG)275
Maksimalus sukimo momentas360
Pavarų skaičius6
Greitis, važiuojant 1 pavara ir esant 1 000 aps./min. (km/h)9,2
Važiuojant 2 pavara14,52
Važiuojant 3 pavara20,39
Važiuojant 4 pavara27,55
Važiuojant 5 pavara34,66
Važiuojant 6 pavara41,96
Vairo tipasserijinis, kintamos galios stiprintuvas
Mažiausias apsisukimo diametras (m)10,93
Priekinio tilto tipassu nepriklausoma vairuojančiąja ašimi
Galinio tilto tipas„Clio R3T“ atviro profilio pakaba su torsioniniu skersiniu
Standartiniai ratlankiai („)8,25J x 19
Standartinės padangos235/35 R19 91Y
Stabdžių sistemos tipasįstriža, atskirų kontūrų
Priekiniai diskai (mm)350
Galiniai diskai (mm)260

Šaltinis: „Renault Sport.“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"