Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Kaip „Regitra“ aptarnaus klientus įvedant eurą

 
Paskutinę metų dieną neveiks valstybės įmonės "Regitra" portalai.    Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Naujuosius – 2015-uosius – metus Lietuva pasitiks atsisveikinusi su nacionaline valiuta. Valstybės įmonė „Regitra“ atkreipia dėmesį į aptarnavimo pasikeitimus.

Pereinant prie naujosios valiutos paskutinę šių metų dieną (gruodžio 31 d.) nuo 12 val. „Regitros“ elektroninių paslaugų portalai neveiks. Galimi sutrikimai informacinėje sistemoje, kuria naudojasi transporto priemonėmis prekiaujančios įmonės, todėl siūloma įrašyti duomenis ir laikinųjų numerio ženklų naudojimo pažymėjimais pasirūpinti iš anksto. Taip pat galimi sutrikimai kitose informacinėse sistemose ir klientų aptarnavimo vietose.

Sausio 2-3 dienomis įmonė sieks klientus aptarnauti įprasta tvarka, tačiau nesklandumai galimi. „Regitrai“ informaciją teikia daugelis susijusių išorinių registrų, kurie jau yra pranešę apie labai tikėtinus savo elektroninių paslaugų teikimo sutrikimus.

Įmonė primena, kad už užsakytas el. paslaugas būtina sumokėti iki 2014 m. gruodžio 31 d. 12 val. Iki šio termino nesumokėjus paslaugos mokesčio, užsakymą reikės pakartoti po 2015 m. sausio 1 dienos.

Prieš kurį laiką "Regitra" išplatino pranešimą, anot kurio, siekiant išvengti galimų nesklandumų, gyventojams ir įmonėms bei organizacijoms dėl paslaugų buvo rekomenduojama kreiptis iš anksto arba po 2015 m. sausio 4 dienos.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"