Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Karavanas sustojo Kaune

 
2006 09 28 0:00
Naujieji "Volvo FH16" sunkvežimiai - galingi, taupūs ir komfortiški - atitinka vežėjų lūkesčius. <br>Lauryno Bričkaus nuotraukos
Naujieji "Volvo FH16" sunkvežimiai - galingi, taupūs ir komfortiški - atitinka vežėjų lūkesčius.
Lauryno Bričkaus nuotraukos

Pasak bendrovės "Volvo Lietuva" rinkodaros vadovo Lauryno Bričkaus, naujųjų "Volvo FH16" sunkvežimių vilkstinė rugpjūčio pradžioje pajudėjo iš Švedijos. Trijų mėnesių kelionė per Europą finišuos Italijoje. Pakeliui iš Latvijos į Lenkiją pažintis su naujausiais "Volvo" vilkikais surengta šeštadienį Kaune, aikštėje prie pilies. "Volvo FH16" išsiskiria tvirtu ir išraiškingu dizainu. Aptakios linijos mažina oro pasipriešinimą ir degalų sąnaudas. FH16 kabinos interjeras - komfortiškiausias iš visų "Volvo" sunkvežimių. Gamintojų teigimu, iš tampraus plieno pagaminta kabina itin saugi. Taip pat didesnį saugumą kitiems eismo dalyviams garantuoja patobulinta apsauga nuo palindimo po sunkvežimiu.

FH16 sunkvežimyje montuojamos modernios "I-Shift" transmisijos programinė įranga parenka parankiausius režimus konkrečioms važiavimo sąlygoms ir optimizuoja degalų taupymą perjungiant pavaras. Jas vairuotojas gali perjungti ir mechaniškai. "I-Shift" pavarų dėžė kaip standartinė įranga montuojama į FH16 sunkvežimius su galingiausiais 660 AG varikliais.

Taupumu pasižymintis D16E variklis, atitinkantis EURO 4 standartą, efektyviai sudegina degalus, o į aplinką išleidžia nedaug kenksmingų dalelių. Išmetamosiose dujose likęs azoto oksidų kiekis sumažinamas papildomai apdorojant teršalus. Elektronikos valdomas variklio pajėgumas tuščiai nešvaistomas ir naudojamas tik tada, kai galia iš tiesų būtina, pavyzdžiui, miškavežiui pajudant iš vietos klampiame miško take ar į ilgą įkalnę tempiant sunkiai pakrautą priekabą. Šios inovacijos palengvina ir vairuotojo darbą.

"Volvo FH16" pranašumai atsiskleidžia važiuojant kalnuotomis vietovėmis. Didelė galia išlaiko greitį kylant į kalną, o patikimas stabdymas varikliu leidžia saugiai saugiai riedėti žemyn neapkraunant stabdžių. FH16 atitinka vežėjų lūkesčius - ilgesni ir didesnės bendrosios masės 25,25 metro ilgio autotraukiniai - tinkamiausi Europoje diegiamoje modulinėje transporto sistemoje. Ji padės sumažinti transporto priemones keliuose, bendrą degalų sunaudojimą, užtikrinti geresnę aplinkos apsaugą. Akivaizdu, kad du 60 tonų autotraukiniai gali vežti tiek pat krovinių kiek trys trumpesni 40 tonų vilkikai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"