Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Keleivius išvaro chuliganai

 
2017 07 25 16:00
Vilniaus valdžia žada iš paslaugų teikėjų reikalauti geresnės troleibusų ir autobusų švaros. 
Vilniaus valdžia žada iš paslaugų teikėjų reikalauti geresnės troleibusų ir autobusų švaros.  Alinos Ožič nuotrauka

Vilniuje savaitę – nuo birželio 23 iki 30 dienos – buvo apklausiami viešojo transporto keleiviai. Jų buvo paprašyta ne tik įvardyti labiausiai erzinančius dalykus važinėjant visuomeniniu transportu, bet ir veiksnius, priverčiančius išlipti iš autobuso ar troleibuso.

Pasak apklausą atlikusios Vilniaus savivaldybės įmonės (SĮ) „Susisiekimo paslaugos“, respondentai parinkti atsitiktinės atrankos būdu ir apklausti skirtingose sostinės viešojo transporto stotelėse. Beveik nėra abejonių, kad vilniečių atsakymams pritartų ir dauguma kitų miestų gyventojų. Per apklausą paaiškėjo, kad 45 proc. sostinės autobusų ir troleibusų keleivių labiausiai erzina apsvaigę, asocialūs asmenys, taip pat pasitaikantis eismo tvarkaraščių nesilaikymas. Kas trečiam keleiviui nepatogumų sukelia netinkamai veikiančios šildymo ir kondicionavimo sistemos.

Sostinės viešojo transporto keleiviams nutraukti kelionę dažniausiai tenka dėl nepatogumų, susijusių su kitų keleivių elgesiu, – agresyvių, chuliganiškai besielgiančių asmenų keliamų konfliktinių situacijų, triukšmo, nemalonių kvapų. Net 52 proc. keleivių anksčiau, nei reikėtų, išlipa iš Vilniaus troleibusų ir autobusų juose susidūrę su apsvaigusiais nuo alkoholio, asocialiais asmenimis. 31 proc. apklaustų keleivių įvardijo, jog kartais tenka išlipti ir dėl nešvarios, netvarkingos transporto priemonių aplinkos.

„Švaros, komforto trūkumas, netvarkingų keleivių sukeliamas nesaugumo jausmas yra pagrindinės priežastys, kurios priverčia išlipti iš autobuso ar troleibuso. Todėl pašalinus būtent šiuos nepatogumus žmonės būtų paskatinti dažniau naudotis Vilniaus viešuoju transportu“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ Bendrųjų reikalų departamento vadovas, vykdantis direktoriaus funkcijas, Vaidotas Meškauskas.

Anot jo, tai, kad kone 9 iš 10 apklaustųjų viešuoju transportu naudojasi bent keletą kartų per savaitę, o kas antras – ir kasdien, parodo, jog keleivių įvardytos problemos svarbios kiekvienam vilniečiui. Todėl sostinėje inicijuojami pokyčiai siekiant keliones Vilniaus miesto autobusais ir troleibusais padaryti paklausesnes ir patrauklesnes. Pavyzdžiui, jau artimiausiu metu sostinėje darbą pradės 250 naujų autobusų ir 40 naujų troleibusų, bus drastiškai gerinama transporto priemonių valymo paslaugų kokybė, žadama stiprinti ir keleivių kontrolę.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"