TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Kinai iš vokiečių nuviliojo elektrinių BMW kūrėjus

2016 04 22 6:00
Neatmestina, kad jau netolimoje ateityje dalis Kinijos elektromobilių primins vokiškus BMW i3 ir i8.  Gamintojo nuotrauka

Ketvirtadienį pasaulio žiniasklaida aktyviai citavo Amerikos portalą „The Wall Street Journal“, anot kurio, Vokietijos prabangių automobilių gamintojas BMW AG esą prarado keletą inžinierių, dalyvavusių kuriant elektromobilius i3 ir i8.

Remiantis „The Wall Street Journal“ taip pat buvo teigiama, kad vokiečių specialistus perviliojo Kinijos startuolis „Future Mobility Corp.“, kuris buvo įkurtas padedant kinų telekomunikacijų milžinei „Tencent“. Esą apie tai „The Wall Street Journal“ sužinojo iš savo neįvardytų šaltinių.

Remdamasis amerikiečių paskelbta informacija, pavyzdžiui, tarptautinis automobilininkų portalas roadantrack.com rašo, kad vienas iš „Future Mobility Corp.“ nuviliotų specialistų yra 20 metų bavarų kompanijoje dirbęs Carstenas Breitfeldas, tiesiogiai atsakingas už projektą, kurį plėtojant buvo sukurtas BMW i8. Pasak roadantrack.com, bus naujos Kinijos elektromobilių gamintojos vykdančiuoju direktoriumi.

Kartu su C.Breitfeldu, kaip teigia roadantrack.com, važiuoti į Kiniją kraunasi lagaminus ir dar trys Bavarų gamintojo elektromobilių projekto asai – Dirkas Abendrothas, Benoit Jacobas ir Henrikas Wendersas. Pirmasis kūrė ir tobulino i serijos BMW jėgaines, antrasis vadovavo elektromobilių dizaino padaliniui, trečiasis buvo BMW i klasės produktų vadybininkas.

Pasaulio žiniasklaida atkreipė dėmesį, kad nei BMW, nei „Future Mobility Com.“ vieša tapusios informacijos nekomentavo. Žinią apie tai, kad priėmė kinų pasiūlymą, agentūrai „Bloomberg“ patvirtino D.Abendrothas ir H.Wendersas, o B.Jacobas žiniasklaidai buvo nepasiekiamas.

Įdomu, kad vakar po pietų tapo nepasiekiama ir pirminė publikacija apie nuviliotus BMW darbuotojus portale „The Wall Street Journal“. Rašinys buvo publikuotas e.adresu http://www.wsj.com/articles/bmw-loses-core-development-team-of-its-i3-and-i8.

Vokiečių specialistų pasirinkimas yra gana keistas, kadangi iki šiol Kinijos startuolis „Future Mobility Corp.“ niekuo nepasižymėjo elektromolizacijos dirvonuose. Anksčiau bendrovė tiktai buvo pareiškusi ketinanti sukurti „prabangų prekinį ženklą“, kuris esą „taps garsus visame pasaulyje“. Tiesa, „Future Mobility Corp.“ jau buvo nustebinusi automobilių pasaulį, kai prieš kelis mėnesius iš kinų „Infiniti“ atstovybės nuviliojo buvusį jos operacijų direktorių Danielį Kirchertą.

Kompanijai BMW AG pastaruoju laiku irgi nelabai sekėsi elektromobilizacijos fronte. Portalas bmwblog.com pranešė, kad per pirmuosius tris šių mėnesius visame pasaulyje buvo parduota 5128 BMW i3 ir BMW i8, arba 23 proc. mažiau nei 2015 metų sausį-kovas. Tiesa, bavarai yra pasišovę žaibiškai atstatyti turėtas pozicijas. Jau 2016 metų BMW žadama pristatyti atnaujintą elektra varomą hečbeką i3, kuris kartą įkrovus neva galės nuvažiuoti toliau nei jo pirmtakas. Taip pat laukiama, kad 2018-aisiais nuo konvejerių bus pradėtas ridenti naujas serijinis rodsteris BMW i8.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"