TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Kova dėl paskutinių vietų

2010 08 11 0:00
Autsaiderių ekipų pilotams tenka kovoti tik tarpusavyje - J.Trulli žaliu "Lotus" bolidu važiuoja apsuptas "Virgin" tandemo.
AFP/Scanpix nuotrauka

Kol "Red Bull", "McLaren" ir "Ferrari" pešasi dėl pirmosios vietos "Formulės-1" (F-1) čempionate, principinė kova vyksta ir dėl paskutinių pozicijų.

Šįmet F-1 čempionate startavo net dvylika komandų, trys jų - visiškos naujokės, mažiau nei per metus spėjusios pasiruošti lenktynėms.

Greičiausi iš lėtųjų.

Nieko keista, kad dabar šių ekipų lenktynininkai yra tikras galvos skausmas lyderiams, nes gerokai lėtesni sportininkai per varžybas apie 70 kartų aplenkiami greitesnių kolegų. Nė viena iš naujokių kol kas neturi nė vieno taško ir vargu ar šį sezoną iškovos jų, mat per pastarąsias lenktynes Vengrijoje greičiausias "Virgin" nario Luco di Grassi įveiktas ratas buvo net 4,9 sekundės lėtesnis už "Red Bull" atstovo Sebastiano Vettelio nuvažiuotą patį greičiausią ratą.

Kitų naujų ekipų sportininkų rezultatai dar prastesni. Vengrijoje pats lėčiausias lenktynininkas buvo Sakonas Yamamoto iš HRT. Jo greičiausiai įveiktas ratas net 6,9 sekundės prastesnis už S.Vettelio rezultatą. Apie kitus ratus net neverta kalbėti.

Todėl naujokės kovoja tik tarpusavyje, tačiau ši kova ne mažiau atkakli nei lyderių varžytuvės. Kadangi jos visos čempionate startavo labai panašiomis aplinkybėmis, geriausiai iš trijulės pasirodžiusi komanda galėtų tikėtis didesnio rėmėjų dosnumo.

Siekiamybė - 13 vieta

Nė vieno taško neturinčios ekipos bendrosios įskaitos lentelėje rikiuojamos pagal jų aukščiausią užimtą vietą. Geriausiai iš naujokių kol kas pasirodė "Lotus", esanti 10-a. Jos atstovas Heikki Kovalainenas Australijoje užėmė 13 vietą. 11-a bendrojoje įskaitoje yra HRT, nes jos lenktynininkas Karunas Chandhokas du kartus finišavo keturioliktas. Paskutinę, 12-ąją, poziciją užima ambicingų planų turėjusi "Virgin". Jos geriausias rezultatas - 14-oji L.di Grassi vieta Malaizijoje. Prieš sezoną buvo daug viliamasi iš kito ekipos lenktynininko Timo Glocko, jau turinčio patirties F-1 čempionatuose, tačiau sportininkas pasiekė finišą vos per pusę iš 12 jau vykusių lenktynių, taigi gerų rezultatų sunku tikėtis. Pusės lenktynių nebaigė ir L.di Grassi.

HRT nefinišavo šiek tiek mažiau kartų. Abu jos bolidai sykiu sudėjus nebaigė varžybų devynis kartus. Panaši ir "Lotus" statistika. H.Kovalainenas ir Jarno Trulli nepasiekė finišo po keturis sykius, dar po kartą jie išvis nestartavo, o H.Kovalainenas kartą buvo neklasifikuotas.

Toks naujokių atsilikimas kelia lyderiams vis didesnį nepasitenkinimą. Net prabilta apie galimybę vėl taikyti 107 procentų taisyklę, galiojusią 1996-2002 metais. Pagal ją lenktynėse neleidžiama startuoti pilotams, kurių geriausias laikas per kvalifikacijos varžybas yra didesnis nei 107 proc. kvalifikacijos nugalėtojo rezultato. Šios taisyklės buvo atsisakyta, nes komandų pajėgumas tapo gana panašus. Tačiau nuo kitų metų 107 proc. prievolę planuojama grąžinti į F-1. Jeigu ši taisyklė būtų buvusi taikoma šįmet, lenktynininkų gretos būtų ne kartą gerokai praretėjusios. K.Chandhokas būtų nestartavęs šešis sykius, Bruno Senna iš HRT - keturis, L.di Grassi ir S.Yamamoto - po tris. Kartą lenktynėse būtų negalėjęs dalyvauti ir "Ferrari" lyderis Fernandas Alonso.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"