TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Kulkų neįveikiamas „Audi A8“ šarvuotis – dėl saugumo besibaiminantiems turtuoliams

2015 09 15 6:00
„A8 L Security“ – vienas iš lengviausių ir energiškai efektyviausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų. Gamintojo nuotrauka

Naujas, tik pagal individualų užsakymą gaminamas šarvuotas „Audi A8 L Security“ limuzinas turi didžiausią įmanomą balistinę apsaugą (atsparumo klasė – VR9), t.y., viena klase atsparesnis už pirmtaką. „Audi“ inžinieriams pavyko vienoje konstrukcijoje vykusiai suderinti plieno šarvus ir įprastų modelių gamyboje gausiai naudojamą aliuminį bei lengvuosius lydinius.

Todėl „A8 L Security“ – vienas iš lengviausių ir energiškai efektyviausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų. Standartinis saugumo kompleksas apima automobilio dugno apsaugos skydus, saloną ir variklį saugantį šarvų kiautą, neperšaunamus stiklus ir įvairiai pastiprintas kitas kėbulo dalis.

Baziniame saugos priemonių sąraše įdiegtas pasikalbėjimo tarp salone esančių žmonių ir išorinio pasaulio įrenginys (vadinamasis „interkomas“), o bagažinėje – šarvuotas ryšių įrangos skyrelis ir selektyvinio durelių atrakinimo sistema.

Daugelis dalių - standartinės

A8 L Security“ modifikacijai numatyti du galingi ir patvarūs, serijinės gamybos motorai. Vienas iš jų – 320 kW (435 AG) galios V8 biturbo 4,0 TFSI, pasiekiantis iki 600 Nm sūkio momentą. Antrasis – „Audi“ serijinės gamybos variklių flagmanas 368 kW (500 AG) galios W12 FSI, išvystantis iki 625 Nm sūkio momentą.

Abiejų variklių sukuriamas didžiausias greitis elektroninėmis priemonėmis apribotas iki 210 km/h – tokiu didžiausiu greičiu gali važiuoti „Audi A8 L Security“ su nuleistomis padangomis.

„A8 L Security“ automobilis – labai unifikuotas su serijinės gamybos „Audi“ modeliais, todėl santykinai lengvai remontuojamas, esminių ir dažnai remontuojamų mazgų sąraše beveik nėra pakeistos konstrukcijos arba kitų tiekėjų komponentų. Pvz., „quattro“ visų ratų pavara yra beveik visiškai tokia pat, kaip ir serijinės gamybos automobilyje. Jos patvarumo ir techninių savybių pilnai užtenka išlaikyti papildomą šarvų svorį ir atitikti besiskiriančius tokios klasės limuzino vairavimo niuansus.

Vietoj sėdynių - masažiniai foteliai

Pagal užsakymą gali būti tiekiama „Audi“ saugos sistemų padalinio inžinierių sukurta savita avarinio išėjimo sistema, automatizuotas gesintuvų kompleksas ir atsarginis ventiliacijos kanalas.

Papildomos įrangos sąraše daug net aukščiausios klasės limuzinuose retai sutinkamų prabangos elementų, pvz., tokių, kaip įprastą galinę sėdynę pakeičiantys masažiniai foteliai ir pan.

„A8 L Security“ automobiliai gaminami tik pagal užsakymą. Kiekvienas jų įrengiamas glaudžiai bendradarbiaujant „Nekaro Ulmo“ gamyklos inžinieriams ir specializuoto saugos sistemų bei šarvuotų automobilių padalinio specialistams.

Šiuo metu užsakyti automobiliai klientus turėtų pasiekti maždaug 2016 m. pavasarį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"