TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Kviečia "Maserati Ghibli"

2013 07 17 6:00
Į Vilnių atkeliavusį naująjį „Ghibli“ Italijos gamintojo „Maserati“ atstovai pirmiausia pristatė žiniasklaidos atstovams.  Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Pavasarį pristatytas naujausias modelis „Maserati Ghibli“ jau pasiekiamas ir lietuviams – išskirtinis sportinis sedanas šiuo metu svečiuojasi „Maserati“ salone Vilniuje. Norintieji jį pamatyti iš arčiau turėtų suskubti, nes Lietuvoje jis bus tik savaitę. Oficiali naujojo „Maserati Ghibli“ premjera Lietuvoje numatoma rugsėjo pabaigoje.

Kaip teigia gamintojai, šį modelį geriausiai galima apibūdinti lyginant su prabangiuoju „Maserati Quattroporte“, už jį sportiškasis „Ghibli“ yra mažesnis, lengvesnis, dinamiškesnis, pigesnis ir ekonomiškesnis. Italijos kompanija teigia su naujuoju modeliu siejanti labai ambicingus tikslus - tikimasi, kad šio sedano debiutas bus itin reikšmingas gamintojo augimui ir padės iki 2015 metų parduoti 50 tūkst. automobilių.

Vakar pažindindamas žiniasklaidos atstovus su naujuoju „Gnibli“ itališko prekės ženklo atstovas Baltijos šalyse Renaldas Gineika tvirtino, kad naujasis modelis yra tikras svajonės išsipildymas didesniam išskirtinį „Maserati“ dizainą bei technines šių automobilių savybes vertinančių vairuotojų būriui. Naująjį modelį jau galima užsisakyti Lietuvoje, jo kaina prasideda nuo 228 tūkst. litų.

„Maserati Ghibli“ sportiškumą pirmiausia atskleidžia „Maserati Powertrain“ kartu su „Ferrari Powertrain“ sukurti galingi varikliai. Naujasis modelis pirkėjams Lietuvoje siūlomas su dviem 3 l darbo tūrio V6 turbobenzininiais varikliais ir aštuonių pavarų automatine greičių dėže. Galingiausias iš V6 benzininių yra „Ghibli S“ variklis su dviguba turbina, jo pajėgumas - 410 AG. Visais ratais varomas „Ghibli S“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundės.

„Maserati Ghibli“ yra pirmasis „Maserati“ modelis, į kurį montuojamas ir dyzelinis variklis. Turbodyzelinis 3 l V6, sugebantis pasiekti 275 AG pajėgumą, iki šimto kilometrų įsibėgėja per 6,3 sekundės. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 6 l/ 100 km, o anglies dioksido emisijos lygis – 160 gr/km.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"