TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Legendos tęsinys

2006 09 21 0:00
Beveik trijų šimtų AG variklio jėgą naujosios kartos "Honda Legend" SH-AWD sistema paskirsto ne tik į priekinę ar galinę ašį, bet ir atskirai į kiekvieną iš užpakalinių ratų.
Algimanto Brazaičio nuotrauka

Įgaliotasis "Hondos" atstovas bendrovė "Veho" pradėjo prekiauti prabangiu pirmtako pavadinimą išsaugojusiu naujos kartos modeliu "Legend". Į naujovę montuojamas 3,5 litro benzininis VTEC (295 AG) variklis. Jo sūkio momentas per 5 pakopų transmisiją perduodamas visiems keturiems "Legend" ratams. Svarbus vaidmuo tenka "Hondos" sukurtai SH-AWD ("super handling all-wheel drive") sistemai. Ji paskirsto sūkio momentą ne tik į priekinę ar galinę ašį (santykis gali svyruoti nuo 30 iki 70 proc.), bet ir atskirai į kiekvieną iš užpakalinių ratų. Dėl SH-AWD ir VSA stabilumo kontrolės sistemų "Legend" turėtų būti stabilesnis greitkeliuose ir vingiuotuose užmiesčio keliukuose. Dėl didesnio saugumo į "Hondą" gali būti įmontuota speciali susidūrimo prevencijos CMBS sistema, nelaimės atveju gerokai sulėtinanti automobilio greitį. Konstruodami naująją "Legend" "Hondos" konstruktoriai nepamiršo ir pėsčiųjų. Iš aliuminio pagamintas "Legend" variklio antvožas per susidūrimą su pėsčiuoju šiek tiek pakyla. Tarp variklio ir jo skyriaus dangčio atsiradusi erdvė šiek tiek sušvelnina smūgio jėgą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"