Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Lemia vairuotojo gebėjimai

 
2007 01 11 0:00
Vairuojamas taupiai važiuoti mokančio Hanso Tholstrupo "Hyundai Santa Fe" visureigis 100 km kelio vidutiniškai sunaudojo 4,67 litro dyzelino.
LŽ archyvo nuotrauka

Vienas naujausių "Hyundai Santa Fe" taupumo testų paneigia SUV automobilių kritikus. Garsus vadinamųjų ekofuturistinių žygių rengėjas danas Hansas Tholstrupas įrodė, kad ir galingais, didesnių matmenų automobiliais įmanoma važinėti itin taupiai. "Santa Fe 2,2 CRDi" (su mechanine transmisija) visureigiu Tholstrupas Australijoje važiavo maršrutu "Adelaidė-Sidnėjus-Port Makvaris". Per šią kelionę "Santa Fe", sunaudojęs 83,15 l dyzelino, įveikė 1776 km atstumą ir pasiekė patrauklų vidutinių degalų sąnaudų rodiklį - 4,67 l/100 km. Bandytojas standartiniu "Santa Fe" modeliu ne kartą strigo Sidnėjaus automobilių grūstyse ir kelionės metu ilsėjosi 5 numatytuose sustojimo punktuose. Lygiose vietovėse vidutinis "Santa Fe" greitis siekdavo 85-90 km/val, o nuokalnėse jis padidėdavo iki 100 km/val.

Pasak Tholstrupo, modernūs dyzeliniai varikliai - viena tinkamiausių alternatyvų milžiniškais tempais kylančiai benzino kainai ir jį naudojantiems jėgos agregatams. Tholstrupas ekonomiškumo žygiais garsėja nuo 1970 metų. Jo rengiamų testų tikslas - įveikti maksimalų atstumą minimaliomis automobilio degalų sąnaudomis. Tholstrupas - daugkartinis tokių varžybų rengėjas ir nugalėtojas. Jo atliekami testai įrodo, jog automobilio ekonomiškumo rodikliai net 30 proc. gali priklausyti nuo vairavimo būdo.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"