Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Lenkai gamins dar daugiau „Opel“ variklių

 
Pernai europiečiai nupirko 825 tūkst. naujų „Opel“ ir „Vauxhall“ automobilių. „Scanpix“ nuotrauka

„General Motors“ koncernas, kuriam priklauso „Opel“ markė, pranešė, kad artimiausiu metu investuos papildomai 250 mln. eurų (860 mln. litų) į Lenkijos pietuose, prie Katovicų miesto, įsikūrusią „Opel“ dyzelinių variklių gamyklą.

GM bosai žada dar daugiau investuoti į gamybinius pajėgumus Europoje, kad iš nuostolių zonos grįžtų į pelno zoną. Pagrindinis gamyklos Lenkijoje plėtros tikslas – nuo 2017-ųjų ten bus gaminami nauji 1.6 litro keturių cilindrų dyzeliniai varikliai Europoje įsikūrusioms „Opel“ ir „Vauxhall“ automobilių gamykloms.

Nuo 1999-ųjų 18 milijardų JAV dolerių (45 mlrd. litų) nuostolių Europoje patyrusi „General Motors“ korporacija teigia, kad sėkmingai susiklosčius aplinkybėms ir investuodama į plėtrą ji tikisi jau antroje šio dešimtmečio pusėje Europoje pradėti uždirbti pelną.

Griežtėjant aplinkosaugos reikalavimams Europos Sąjungoje, „Opel“ per ateinančius dvejus metus investuos dar 4 mlrd. eurų (14 mlrd. litų) į 23 automobilių modelių ir 13 variklių atnaujinimą.

„Vidutinės galios dyzeliniai varikliai tampa itin svarbūs „Opel“ šeimoje. Esame patenkinti gamyklos Lenkijoje personalo požiūriu ir aukštu darbo našumu, taigi nusprendėme ir toliau plėsti šią ambicingą gamyklą“, - teigė „Opel“ gamybos vadovas Peteris Thomas.

Gamyklos plėtrą aktyviai rėmė ir šios šalies valdžia, tačiau kokių lengvatų GM koncernui ji suteikė, nepranešama. Šiuo metu gamykloje prie Katovicų dirba kiek daugiau nei 500 darbuotojų, per metus pagaminama apie 200 tūkst. dyzelinių variklių.

Norėdama suteikti daugiau erdvės „Opel“ plėtrai Europoje, GM vadovybė pranešė iš Senojo žemyno atitraukianti Amerikoje populiarią „Chevrolet“ markę. GM taip pat paskelbė šiemet dėl pernelyg didelių sąnaudų uždarysianti „Opel“ gamyklą Bochume, Vokietijoje, o kitose gamyklose, vengiant atleidimų, bus sumažintos dalies darbuotojų algos.

„Opel“ kartu su Lietuvoje mažiau žinoma britų „Vauxhall“ marke šiuo metu Europoje užima 6,7 proc. naujų automobilių rinkos. Pernai čia parduota 825 tūkst. naujų „Opel“ ir „Vauxhall“ automobilių – 2 proc. mažiau nei 2012 m., tačiau ir visa naujų automobilių rinka Europoje susitraukė tiek pat.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"