TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lietuva siekia tapti svarbia globalios logistikos grandinės dalimi

2013 11 27 10:47
R.Sinkevičius: Šalies didžiųjų miestų strategiškai tinkamiausiose vietose steigiama po viešąjį logistikos centrą, kad būtų įgyvendinta darni sausumos, oro ir vandens transporto rūšių sąveika. SM nuotrauka

„Transporto tinklai yra Europos bendrosios rinkos arterijos, rinkų konkurencingumo varomoji jėga. Lietuvos teritoriją kerta du tarptautiniai transporto koridoriai ir jų atšakos – tai suteikia galimybę mūsų valstybei tapti svarbia grandimi globalioje logistikos grandinėje“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Kauno miesto savivaldybėje lapkričio 26 d. vykusioje konferencijoje „Lietuvos transporto sistemos progresas: konkurencinio pranašumo stiprinimas“.

2013–2015 metų laikotarpiu Lietuvoje numatyta didelė investicijų į geležinkelių ir su geležinkeliais susijusią infrastruktūrą programa, kuri apims trijų viešųjų įvairiarūšių terminalų ir logistikos centrų bei Klaipėdos valstybinio jūrų uosto ir geležinkelių mazgo plėtrą.

„Šiandien mums labai svarbi abiejų Lietuvą kertančių transporto koridorių plėtra: ne tik Rytų-Vakarų, bet ir Šiaurės-Pietų. Aktyviai įgyvendinamas „Rail Baltica“ projektas Baltijos valstybes sujungs su Europos geležinkelių sistema ir pagerins krovinių ir keleivių vežimo geležinkeliais paslaugų kokybę“, – teigė ministras R.Sinkevičius.

Lietuva taip pat aktyviai dalyvauja koordinuojant įvairiarūšio vežimo projektus: „Vikingą“, „Saulę“, „Merkurijų“, „Šeštokus Express“, „Vilnius Shuttle“, „Baltijos vėją“ ir greitąjį keleivinį traukinį Minskas–Vilnius–Minskas. Šie projektai sulaukė pripažinimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio valstybėse.

Europos Sąjungos transporto politikoje numatyta, kad iki 2040 metų geležinkeliu arba vandens transportu turi būti gabenama ne mažiau kaip 50 proc. krovinių, vežamų ilgesniu nei 300 km atstumu. Lietuva šios direktyvos atsakingai laikosi ir steigia viešuosius logistikos centrus, į kuriuos planuojama investuoti apie 100 mln. eurų.

Šalies didžiųjų miestų strategiškai tinkamiausiose vietose steigiama po viešąjį logistikos centrą, kad būtų įgyvendinta darni sausumos, oro ir vandens transporto rūšių sąveika. Vilniuje ir Kaune viešieji logistikos centrai jau statomi, čia įvairiarūšiai terminalai pradės veikti 2014 metų pabaigoje, Klaipėdoje ir Šiauliuose – 2016 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"