Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Lietuvių transportininkai judina kinišką akmenį

 
2016 10 06 18:00
Baltarusijoje vykstančiose kasmetinėse parodose "Transportas ir logistika" Lietuvos transportininkai dalyvauja nuolat.  
Baltarusijoje vykstančiose kasmetinėse parodose "Transportas ir logistika" Lietuvos transportininkai dalyvauja nuolat.   "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Antradienį Minske atidaryta tarptautinė paroda „Transportas ir logistika“, kuri yra tradicinės Baltarusijos transporto savaitės renginys. Parodoje dalyvaujančias Lietuvos bendroves pirmiausia domina 25 km atstumu nuo Minsko statomas kinų industrinis parkas „Didysis akmuo“.

„Lietuva labai vertina sėkmingai įgyvendinamą Baltarusijos ir Kinijos projektą – industrinio parko „Didysis akmuo“ kūrimą – ir yra pasirengusi suteikti aukštos kokybės transporto ir logistikos infrastruktūrą, taip pat paslaugas šio parko rezidentams“, – Lietuvos Susisiekimo ministerijos (SM) parengtame pranešime žiniasklaidai atkartojama tai, ką tarptautinės parodos „Transportas ir logistika“ atidaryme Minske pasakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Pasak pranešimo, apie 91 kv. km ploto industrinio parko „Didysis akmuo“ kūrimas laikomas vienu svarbiausių Kinijos valstybinio projekto „Šilko kelio ekonominė juosta“ etapu ir turėtų Centrinės Azijos šalims turėtų tapti vartais į Europą.

Industriniame parke logistikos subparko projektą įgyvendina Kinijos kompanija „China Merchants Group“, su kuria glaudžiai bendradarbiauja mūsų bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Klaipėdos jūrų uostas. „Didžiojo akmens“ parko vadovai, tvirtinama SM pranešime, mato Klaipėdos uostą kaip svarbius jūrų vartus į Vakarų Europą.

Lietuva taip pat aktyviai palaiko Kinijos „Vienos juostos, vieno kelio“ strategiją, kurios tikslas – transporto infrastruktūros tarp Rytų ir Vakarų plėtra bei greito, sklandaus susisiekimo užtikrinimas – muitinės procedūrų supaprastinimas ir informacinių technologijų naudojimo transporto bei logistikos srityse skatinimas.

„Šiuo metu viena pagrindinių abiejų mūsų šalių užduočių – transporto jungties tarp Azijos ir Europos plėtra. Tai leis užtikrinti glaudų šių dviejų žemynų valstybių bendradarbiavimą transporto ir logistikos srityje, abipusę naudą verslui“, – sakė R. Sinkevičius.

Šių metų parodoje „Transportas ir logistika“ Klaipėdos uostas dalyvauja jau 10 kartą. 92 kv. m ploto jungtinėje ekspozicijoje – gausus būrys uosto įmonių: Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO), AB „Klaipėdos nafta“, UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB KJKK „Bega“, UAB Malkų įlankos terminalas, UAB Birių krovinių terminalas, UAB „BPA“, UAB „Baltijos pervežimai“, UAB „VPA Logistics“, taip pat – „Limarko“ grupės įmonės.

Savo pasiekimus bei galimybes parodoje taip pat eksponuoja ir AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"