TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lietuvoje debiutavo devintoji E karta

2009 04 08 0:00
Naujajam E klasės "Mercedes" modeliui netrūksta nei technologinių naujovių, nei prabangos elementų.
Gamintojo nuotrauka

Naujieji "Mercedes-Benz" E klasės modeliai pasižymi pažangiomis technologijomis, juose įdiegta daugiau kaip 20 patobulinimų bei papildomų naujovių.

Naujasis, devintos kartos E klasės sedanas keičia "Mercedes" modelį, susilaukusį sėkmės visame pasaulyje. Šiandien E klasė yra vadinama sėkmingiausiu verslo klasės sedanu.

Prabangos įsikūnijimas.

Žvelgiant iš šalies į naują E klasės "Mercedes" automobilį pirmiausia dėmesį patraukia kėbulo dizainas. Nors gamintojai liko ištikimi automobilio keturių priekinių žibintų schemai, tačiau šį kartą dizaineriai ją pakeitė į stačiakampius, tiesiogiai susijusius su kubizmui būdingomis geometrinėmis kėbulo formomis. Radiatoriaus grotelės su erdviniu chromuotu apipavidalinimu, dinamiškas smailėjantis kėbulas bei tvirtesnė išvaizda tik sustiprina įspūdį, kad naujoji E klasė yra verslo sedano įsikūnijimas.

Naujame "Mercedes" modelyje netrūksta prabangos elementų. Šį kartą jų - kaip niekada daug. Puikios apdailos medžiagos, gausu komforto ir saugos įrangos, didelis papildomų funkcijų pasirinkimas. Automobilio sėdynėse įrengti net masažuokliai bei speciali sistema, reguliuojanti oro pagalvėles sėdynėse pagal tai, kaip pasukamas vairas ir kokie pasiekiami šoniniai pagreičiai.

Naujovių užtaisas

Kurdami naująjį E klasės modelį "Mercedes-Benz" inžinieriai ir konstruktoriai įdiegė daugiau nei 20 patobulinimų bei papildomų naujovių. Viena tokių - priekiniai žibintai, kurie prisitaiko prie eismo sąlygų ir automatiškai reguliuoja šviesos stiprumą, kad neakintų kitų vairuotojų. Naujasis E klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, kuriame yra sumontuota tokia sistema.

Standartinėje automobilio įrangoje taip pat įdiegta ir mieguistumo nustatymo sistema, kuri fiksuoja daugiau nei 70 skirtingų vairuotojo elgsenos parametrų. Iškilus pavojui ši sistema akimirksniu įspėja vairuotoją.

Taupūs ir tylūs varikliai

E klasės sedaną galima rinktis su vienu iš dešimties variklių ir trijų galimų pakabos variantų. Kad ir kokia būtų modifikacija, bendra visiems E klasės "Mercedes" modeliams yra tai, kad juose sumontuoti varikliai yra palyginti taupūs. Keturių ir šešių cilindrų varikliai su tiesioginio įpurškimo sistema suvartoja iki 23 proc. mažiau degalų. Pavyzdžiui, keturių cilindrų variklio vidutinės degalų sąnaudos, apskaičiuotos pagal NEDC metodiką, siekia tik 5,3 litro 100 kilometrų kelio. Beje, dyzeliniai varikliai pasižymi dar ir tuo, jog dirba itin tyliai.

Visi naujos E klasės varikliai atitinka EU5 išmetamųjų teršalų standartus, o "E 350 BlueTec" modelio išmetamųjų dujų emisija jau dabar atitinka EU6 standartų reikalavimus, kurie turėtų įsigalioti tik 2014 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"