TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lietuvoje debiutavo šeštos kartos „Volkswagen Passat“

2015 02 04 16:46
"Volkswagen Passat" turi dviejų tipų kėbulus - sedano ir universalo ("Variant" modifikacija). LŽ archyvo nuotraukos

Antradienį Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre antradienio vakarą buvo pristatytas naujausias, šeštos kartos „Volkswagen Passat“. Renginyje dalyvavo keli šimtai „Volkswagen“ klientų Lietuvoje, kviestinių svečių ir šios markės importuotojo „Moller auto“ darbuotojai.

Bendrovės „Moller auto“ vadovas Linas Karlavičius neslėpė, kad iš naujojo „Volkswagen Passat“ tikisi labai daug. Šis modelis jau seniai karaliauja Lietuvos automobilių rinkoje, o šeštoji jo laida pasižymi dar ir tuo, kad oficialiai vidutinei automobilių klasei priskiriamas modelis jau pretenduoja būti vadinamas ir premium segmento mašina. „Šitaip teigiame ne mes, „Passat“ importuotojai, o žurnalistai“, - juokdamasis kukliai pažymėjo L. Karlavičius.

„Volkswagen Passat“ dalyvavo Lietuvos geriausio 2014 metų automobilio rinkimuose ir užėmė ketvirtą vietą. Penktos kartos „Passat“ analogiškuose rinkimuose 2006-aisiais tapo geriausiu, o ketvirtos kartos modelis 1998-ųjų konkurse liko antras.

Dėl ko šį modelį renkasi lietuviai? Šeštos laidos „Volkswagen Passat“ išorėje pokyčių nėra daug. Arba bent jau ne tiek daug, kad automobilis nebūtų lengvai atpažįstamas gatvėje. Daugiausia pakeitimų yra variklių gamoje, ekologijos ir saugumo sistemose.

Renginyje kartu nusifotografavo ir "Moller Auto Vilnius" bei "Moller Auto Savanoriai" darbuotojų komanda.

Naujausios kartos „Volkswagen Passat“ visiškai atsisakė atmosferinių variklių – visos dyzelinės ir benzininės jėgainės turi mažiausiai po vieną turbiną. Kai kurie dar ir po kompresorių, arba dar vieną turbiną. Be šių oro įpūtimo prietaisų automobilių gamintojams būtų buvę sunku sukurti ekonomiškus variklius, o „Volkswagen“ gamoje tas ypač atsispindi. Variklių galia – nuo 120 iki 240 AG, vidutinės degalų sąnaudos nuo 3,9 iki 5,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – nuo 103 iki 139 g/km.

„Volkswagen Passat“ taip pat turi įrangą, leidžiančią be pedalų prilietimo judėti eismo spūstyje, kelio ženklų atpažinimo sistemą, jau standartinėje įrangoje montuojama „Start-Stop“ sistema.

„EuroNCAP“ atsparumo smūgiams bandymuose naujos laidos automobilis gavo aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą.

Pristatant naująjį „Volkswagen Passat“ buvo atlikti Rusijos kompozitoriaus Sergejaus Prokofjevo baleto „Sniego karalienė“ fragmentai, renginyje dalyvavo nemažai garsių svečių.

Renginio svečiams Operos ir baleto artistai parodė baleto "Sniego karalienė" fragmentus.
DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"