TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lietuvoje debiutavo visiškai naujas „Jeep Renegade“

2015 02 20 9:46
Renaldas Gineika: "Visame pasaulyje „Jeep“ pardavė daugiau nei 1 mln. automobilių, o Europoje pardavimai paaugo rekordiškai daug – 69,6 procento". LŽ archyvo nuotraukos

„Jeep“ salone Vilniuje ketvirtadienį buvo pristatytas visiškai naujas kompaktiškas visureigis „Jeep Renegade“. Išskirtinės išvaizdos visureigis, turintis geriausią visų varančiųjų ratų sistemą savo segmente, papildys atsinaujinusią "tikrų džipų" šeimyną, kuriai priklauso „Cherokee“, „Grand Cherokee“ bei „Wrangler“.

„Pastarieji metai buvo itin reikšmingi „Jeep“ koncernui – per trumpą laiką išplėsta modelių gama, padaryta daugybė technologinių, dizaino ir kokybės atnaujinimų. Tai garantavo koncernui didelę sėkmę – visame pasaulyje „Jeep“ pardavė daugiau nei 1 mln. automobilių, o Europoje pardavimai paaugo rekordiškai daug – 69,6 procento. Augimas fiksuotas visose rinkose, įskaitant ir Lietuvą, – sakė įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. – Šiemet tikimės tolimesnio „Jeep“ rinkos dalies augimo, nes koncernas su akį traukiančiais ir galimybėmis stebinančiais džipų modeliais „Cherokee“ bei „Renegade“ įsiveržė į augančias miesto bei kompaktinių visureigių nišas".

Dar vienas "tikras džipas"

Pasak jo, pernai Lietuvoje populiariausias buvo „Jeep Grand Cherokee“ modelis, kuris yra daugiausia apdovanojimų per visą istoriją pelnęs koncerno džipas. 9 iš 10 „Jeep“ klientų rinkosi šį automobilį. „Šiemet turėtume matyti didesnę modelių įvairovę, nes praėjusių metų pabaigoje pradėjome prekiauti „Cherokee“, kuris visame pasaulyje turi didelę paklausą, o dabar debiutuoja ir „Renegade“. Naujasis „Renegade“ yra pirmasis „Jeep“ gaminamas Europoje. Su šiuo Italijoje gaminamu nauju modeliu tikrieji džipai tapo prieinamesni pirkėjams savo kaina, o pristatymo terminas nuo užsakymo momento sutrumpėjo iki 4 mėnesių“, – aiškino R. Gineika.

„Autobrava“ vadovo teigimu, pirmiausia „Jeep“ Vilniaus salone pasirodantis „Renegade“ iškart krenta į akis dėl savo išskirtinio dizaino – neįprastos, bet nuotykius simbolizuojančios kėbulo formos, itin originalių galinių žibintų bei ratlankių. Priekinės septynių angų variklio grotelės, paveldėtos iš legendinio 1914-ųjų „Jeep Willys“, išduoda, kad „Renegade“ priklauso tikrų džipų šeimai.

Naujasis "Jeep Renegade" bekelėje lengvaii įveikia 45 laipsnių ir netgi statesnes nuokalnes.

Tinka ir automagistralei, ir bekelei

Šią priklausomybę liudija ne tik išvaizda, bet ir modelio važiavimo galimybės – netgi ten, kur kelio nėra. Ne veltui „Jeep Renegade“ vadinamas universaliausiu visų laikų visureigiu: dėl savo manevringumo juo malonu važiuoti miestų gatvėmis, tačiau iš tiesų simpatiškas džipukas savyje slepia bekelės penkiakovininką – automobilyje įdiegtos pažangiausios visų varančiųjų ratų sistemos „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Actvive Drive Low“. Drauge jos gali perduoti iki 100 proc. variklio galios į bet kurį visureigio ratą ir užtikrinti, kad automobilis įveiks net ir sudėtingiausius kelius. Susidūrus su didžiausias iššūkiais kelyje pagelbės „palėtintojo“ „Active Drive Low“ sistema, kuri įjungia pastovų visų varančiųjų ratų "4X4" režimą, pavaras sutrumpina 20:1 santykiu ir leidžia lėtai bet užtikrintai įveikti kliūtis.

„Renegade“ vairuotojai gali rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų (išskirtinai „Trailhawk“ versijoje) ir automatinės. Šie režimai subalansuoja pakabos darbą ir užtikrina geriausią sukibimą bet kokiomis vairavimo sąlygomis.

Kaip ir „Cherokee“ modelyje, „Jeep Renegade“ turi galimybę išjungti galinį varomąjį tiltą ir taip pagerinti ekonomiškumą važiuojant mieste. Tačiau atsiradus poreikiui visiems varomiesiems ratams, sistema galinį tiltą įdarbina automatiškai.

Maksimali galia - 170 AG

Pasirinktinai keturis arba du „Renegade“ ratus suka vienas iš trijų benzininių variklių („E-torQ“ 1,6 litro 110 AG ir „MultiAir“ 1,4 litro 140 AG arba 170 AG) arba vienas iš trijų „MultiJet“ turbodyzelinių variklių (1,6 litro 120 AG ir 2,0 litrų 140 AG arba 170 AG) „Renegade“ taip pat galės būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija, 6 laipsnių dviejų sankabų automatine transmisija, ar mechanine pavarų dėže.

„Renegade“ automobiliu patogiai keliaus penki asmenys. Mėgstantiems išvykas su kompanija, patariama pasirinkti džipo versiją su lengvos konstrukcijos nuimamu stogu „My Sky“ – esant geram orui jį galima lengvai nuimti ir patalpinti į bagažinę. Keliaujantys įvertins ir erdvų bagažo skyrių, kuriame yra apgalvotai išdėstytos daiktų laikymo vietos.

Naujojo modelio salone „Jeep“ įdiegė pažangiausią gamintojo „Uconnect“ sistemą su 7 colių spalvotu prietaisų skydeliu ir 6,5 colių spalvotu, lietimu valdomu ekranu centrinėje panelėje. Automobilių testuotojai giria šią sistemą dėl jos intuityvios sąsajos – valdymas lengvai suprantamas net pirmą kartą ją matančiam vairuotojui. Ekrane vairuotojas gali pasirinkti, kurią informaciją nori matyti ir valdyti navigacijos bei pramogines sistemas.

„Autobrava“ skelbia, kad „Jeep Renegade“ bazinės komplektacijos kaina Lietuvoje prasideda nuo 18 990 eurų (65 569 tūkst. litų).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"