TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lietuvos oro uostuose pageidaujama koncesininko

2015 06 26 13:38
Pagal Vyriausybės Strateginio komiteto viziją, ateityje laikinai Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus laikinai turėtų viešąjį konkursą laimėjęs valdyti koncesininkas.   Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Ketvirtadienį Vyriausybės Strateginis komitetas iš esmės pritarė bendrai valdomų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų infrastruktūros ir paslaugų plėtrai koncesijos būdu, bet išlaikant oro uostų infrastruktūrą valstybės nuosavybe.

Strateginio komiteto pasėdyje premjeras Algirdas Butkevičius teigė, kad Susisiekimo ministerijai (SM) pavesta parengti Lietuvos oro uostų koncesijos investicinį projektą, kuriame būtų įvertinta ir investicinė grąža valstybei.

„Įvertinus geriausią tarptautinę oro uostų valdymo praktiką numatoma, kad Lietuvos civilinių oro uostų koncesija sudarytų galimybę gauti papildomų pajamų į valstybės biudžetą, išplėsti ir modernizuoti oro uostų infrastruktūrą, padidinti keleivių aptarnavimo galimybes ir pagerinti šalies pasiekiamumą, nekeičiant valstybės nuosavybės teisių ir neprarandant oro uostų kontrolės. Tokio modelio galimybėms ir tikslingumui įvertinti bus atlikta išsami ekonominės ir socialinės naudos analizė“, – Vyriausybės pranešime žiniasklaidai cituojamas A.Butkevičius.

Vyriausybės strateginiame komitete SM, VĮ Lietuvos oro uostams ir VŠĮ „Investuok Lietuvoje“ pavesta parengti šalies tarptautinių oro uostų (Vilniaus, Kauno ir Palangos) koncesijos investicijų projektą, finansiškai, techniškai ir socialiai pagrindžiantį investavimo tikslus, įvertinantį investicijų grąžą ir įgyvendinimo terminus.

Konkursą laimėjusiam koncesininkui būtų suteikiama teisė plėtoti visus tris šalies oro uostus – Vilniaus, Kauno ir Palangos. Šių oro uostų infrastruktūra visiškai išliktų valstybės nuosavybe, koncesijos sutartyje numatant oro uostų valdymo ir plėtros sąlygas. VĮ Lietuvos oro uostai prižiūrėtų ir kontroliuotų koncesijos sutarties ir koncesininko įsipareigojimų tinkamą vykdymą. Koncesijos laikotarpio pabaigoje valstybė perimtų valdyti ir naudoti koncesininko išplėstą ir pagerintą valstybės turtą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"