Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

"Lotus" ketina susigrąžinti šlovę

 
2009 10 14 0:00
"Lotus Evora" bus pirmasis naujas legendinės gamintojos modelis per 14 metų.<br>Gamintojos nuotrauka
"Lotus Evora" bus pirmasis naujas legendinės gamintojos modelis per 14 metų.
Gamintojos nuotrauka

Sportinių automobilių gamintojos 'Lotus' generalinis direktorius Dany Baharas neslėpė ambicijų pasiekti tokį aukštą lygį, kad jo vadovaujama bendrovė būtų įvardijama greta legendinių 'Ferrari', 'Lamborghini' ir 'Maserati'.

Greiti ir lengvi "Lotus" automobiliai yra vieni populiariausių tarp pasiturinčių adrenalino mėgėjų, leidžiančių laisvalaikį lenktynių trasose. Nė tonos nesveriančių "Elise" ir "Exige" modelių, varomų "Toyota" variklių, galima pamatyti bet kurioje garsiausioje pasaulio trasoje per mėgėjams skirtas treniruotes. Šios markės povandeninį laivą pilotavo ir pats Džeimsas Bondas viename iš filmų apie slaptojo agento nuotykius. Bet labiausiai bendrovė "Lotus" yra siejama su tuo pačiu vardu pavadinta "Formulės-1" ekipa, septintajame ir aštuntajame dešimtmečiais septynis kartus tapusia pasaulio čempione. Vėliau jos žvaigždė ėmė leistis, o 1994 metais komandai pasitraukus iš didžiojo sporto jos vardas dingo iš elitinių markių sąrašo viršūnės.

Nuo kito sezono "Lotus" vėl grįžta į "Formulę-1", o D.Baharas siekia sugrąžinti įmonei praeityje turėtą šlovę. "Lotus" šeštajame-aštuntajame dešimtmečiais buvo minima tame pačiame sakinyje, kaip "Ferrari", "Lamborghini" ir "Maserati". Paskui viskas baigėsi. Manome, kad dabar pats metas grąžinti "Lotus" ten, kur ji buvo", - tvirtino D.Baharas.

Naująjį "Lotus" modelį "Evora" gamintoją valdančios "Proton" grupės vykdomasis direktorius Datukas Syedas Zainalas Abidinas Syedas Mohamedas Tahiras pavadino lūžio tašku. Frankfurto parodoje pristatytas automobilis yra pirmas naujas "Lotus" modelis nuo 1995 metų - vėliau bendrovė užsiėmė tik esamų modelių atnaujinimu. Buvęs "Ferrari" valdybos narys D.Baharas teigė, kad "Lotus" turėtų pasiekti "Ferrari" prestižo lygį per ateinančius penkerius metus. Tiesa, "Toyota Camry" variklio varomo, paprasto dizaino "Evora" modelio tam nepakaks. Manoma, kad gamintoja bandys užkariauti turtingiausiųjų širdis atnaujintu "Esprit". Jis turėtų būti varomas dešimties cilindrų, V formos "Lexus" variklio, įmontuoto už vairuotojo nugaros. Dar daugiau garbės įmonei turėtų suteikti "F-1" ekipos pasirodymai, jei jie bus tokie sėkmingi kaip praėjusiame amžiuje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"