TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Lyg prijaukintas prancūzų eržilas

2015 05 19 6:00
Naujasis "Peugeot 308 GT" turi hečbeko ir universalo versijas.  Gamintojo nuotrauka

“Tik nepamirškite paspausti mygtuko „Sport“, - prieš išvažiuojant naujuoju „Peugeot 308 GT“ patarė prancūziškų automobilių eksportuotojos Lietuvoje „Autovici“ darbuotoja. Tik išsukęs į kelią supratau, kam to reikia, – naujasis prancūzų „Gran Tourer“ (GT) yra vienoks važiuodamas įprastu režimu ir visai kitoks – sportiniu.

To dar niekad nebuvau patyręs: įjungus sportinį režimą „Peugeot 308 GT“ pasikeičia visiškai. Iš palyginti vangaus ir tingaus kelionių kupranugario staiga virsta eržilu. Ne laukiniu, į kuriuos labiau panašūs tikri sportiniai automobiliai, bet prijaukintu, klusniai vykdančiu šeimininko, t. y. - vairuotojo, komandas. Tad jeigu iš „Peugeot 308 GT“ tikitės tokių pojūčių, kokius suteikia „laukiniai“ „Volkswagen Golf GTI“, „Renault Megane RS“ ar „Honda Civic Type R“, tikrai būsite nuvilti. Naujasis GT yra puikus pasirinkimas jaunatviškos dvasios žmonėms, kurie palyginti greitai, bet kartu saugiai ir komfortiškai nori važinėti į darbą, sodą ar netgi nuvažiuoti į tolimesnę Europos šalį. Žinoma, tam tinka ir geriausiu praėjusių metų Europos automobiliu pripažintas „Peugeot 308“. Tačiau galingiausias jo modelis turi 150 AG, o „Gran Tourer“ – 205 AG.

Tarp sportiškumo ir komforto

Ir patys „Peugeot 308 GT“ konstruktoriai pripažįsta, kad kūrė sportinį „Peugeot 308“ modelį ne lenktynių trasoms, o daugiau kasdieniam naudojimui. Tarkime, GT pakaba, pripažįsta inžinieriai, yra sukonfigūruota taip, kad nebūtų nei per daug kieta, nei per daug „minkšta“. Bet tokia pasižymi ir paprasti hečbekai. Tada primenama, jog sportiniam „Peugeot 308 GT“ modeliui montuojami standesni amortizatoriai, žemo profilio padangos ir 18 colių ratlankiai. O tai jau – jaukas sportišką vairavimo stilių mėgstantiems jaunatviškos dvasios vairuotojams.

„Peugeot“ importuotojai Lietuvoje suteikė progą išbandyti GT modelį, kurio ratus suka 1,6 l benzininis variklis. Su tokiu iki 100 km/h gali įsibėgėti per 7,5 sek. ir pasiekti didžiausią 235 km/h greitį. Deklaruojamosios degalų sąnaudos – 8,8 l/100 km mieste ir 5,5 l/100 km užmiestyje. Tačiau iš tikrųjų mašina naudojo daugiau benzino, nes važinėjau nuolat įjungęs režimą „Sport“.

Patyriau, kad norint pajusti važiavimo malonumą toks režimas – optimalus. Automobilis kelyje buvo stabilus, žvitrus, puikiai valdomas ir gana dinamiškas. Tiesa, tiems, kurie tikisi iš „Peugeot“ dar didesnio, „laukinio“ sportiškumo, teks palaukti „Peugeot 308 GTi“, kuris, kaip žada gamintojas, po variklio gaubtu turės paslėpęs 270 AG.

Dizaino ypatumai

Ne per daug aštrų, bet ir ne patį švelniausią vairavimo stilių bei jį gaubiančią aplinką mėgstantiems vairuotojams turėtų patikti ir labai kokybiška „Peugeot 308 GT“ salono apdaila. Ko verti vien aliuminio detalėmis padengti valdymo pedalai, labai primenantys tuos, kurie montuojami į tikrus sportinius bolidus.

Sportiškai nuteikia ir raudonai apsiuvinėtos, gerą šoninį palaikymą turinčios sėdynės. Iš geresnės kokybės medžiagų nei „Peugeot 308“ pagamintas ir priekinis prietaisų skydas. Ir salono viduje, ir automobilio išorėje prikabinėta daugybė emblemų su raidelėmis „GT“, turinčių aiškiai rodyti, kad patobulintas „Peugeot 308“ hečbekas yra sportinis. Atiduodama duoklė ir planšetinių kompiuterių vairuotojų kartai: automobilyje daugybė valdymo ratukų ir mygtukų pakeista jutikliniu ekranu, kurio pavadinimas – irgi modernus: „i-Cockpit“ (iš anglų k. - „išmanioji kabina“).

Bėda ta, kad visa tai turi savo kainą. Skelbiama, kad naujasis GT kainuos maždaug apie 25 tūkst. eurų. Pagrindiniai konkurentai „Volkswagen Golf GTI“, „Ford Focus ST" yra nedaug, bet pigesni. Dėl to „Peugeot 308 GT“ greičiausiai pirks tik patys ištikimiausi prancūziškų mašinų gerbėjai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"