TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ autotestas: miesto stileiva

2011 06 08 0:00
"Nissan Juke" gali važiuoti ir žvyro trasa, nors jam labiau tinka miesto gatvės.
Lietuvos žurnalistų autoklubo nuotrauka

Didesnį už hečbeką, mažesnį už visureigį, į jokią klasę nesutalpinamą naująjį "Nissan Juke" išbandė LŽ žurnalistai.

Kiek galima kalbėti apie naujo automobilio dizainą? Paprastai nedaug - šiek tiek pakitusi lempų forma, išraiškingesni kėbulo linkiai, ir tiek. Tačiau "Nissan Juke" kūrėjai pasipriešino panašėjančio modelių dizaino tendencijai ir sukūrė kėbulą, kuris atrodo tikrai neįprastai. Gražu ar ne - skonio reikalas, bet pamačiusieji šį automobilį nelieka abejingi jo išvaizdai.

Stiliaus mišrainė

Dizaineriai tvirtina į šį modelį sudėję įvairius kitų savo modelių dizaino elementus ir pasiskolinę idėjų iš ralio mašinų bei motociklų. Greičiausiai tai tiesa, nes automobilyje išties visko yra daug. Ryškiausia išorės detalė - dvi poros visiškai skirtingo dizaino priekinių žibintų, dėl jų modelis jau pramintas varle. Išraiškingą automobilio išorę galima dar papuošti papildomais priedais - chromuotomis juostelėmis, variklio dangčio lipdukais ar net šoninėmis sijomis su apšvietimu, kurios, atidarius dureles, ima šviesti mėlynai.

Vakarų Europoje šiuos automobilius dažniausiai renkasi ryškų, sportišką įvaizdį mėgstantys jauni vyrai, tačiau Lietuvoje tokio tipo automobilius mėgstantys jaunuoliai paprastai neišgali nusipirkti naujos mašinos ir puošia kiek senesnius modelius. Mūsų šalyje naują automobilį perkantys vyrai paprastai renkasi konservatyvesnius modelius, todėl šis dizainerių kūrinys labiau sudomino moteris. "Nissan" pardavėjai LŽ patvirtino, kad dauguma "Juke" iškeliavo į dailiosios lyties atstovių garažus, nors ne tik automobilio dizainas, bet ir valdymas neatitinka įprastų moteriškų automobilių stereotipų.

Vairuotojo automobilis

Vairuojant "Juke" nepavyks pamiršti, kad reikia vairuoti. Šiame automobilyje vairuotojas nesijaučia esąs savo paties keleivis, kaip daugelyje šiuolaikinių modelių, prikimštų įvairiausių vairavimo pagalbų. "Juke" yra tikras vairuotojo automobilis - pavarų svirties nepakaks stumtelėti dviem pirštais, o prie akceleratoriaus ir stabdžio pedalų taip pat neužtenka vos prisiliesti. Gali būti, kad šį įspūdį sustiprino tai, jog į išbandytąjį modelį buvo įmontuota galingiausia variklio versija - net 190 AG pasiekiantis naujai sukurtas 1,6 litro darbo tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi. Jis maksimalų sukimo momentą pasieka esant vos 2 tūkst. apsukų, todėl variklio "gyvumas" palieka labai malonų įspūdį vos spustelėjus akceleratorių. Tikėtina, kad naudojant paprastesnes 1,6 variklių versijas be turbokompresoriaus šis vairavimo malonumas nebūtų toks didelis.

Pagal nuotaiką galima pasirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų. "Eco" skirtas ramiai važiuoti, "Normal" - įprastai, o "Sport" - norint stipriau spustelėti akceleratorių. Šis režimas ne tik aktyviau reaguoja į vairuotojo veiksmus, bet ir sumažina vairo stiprintuvo veikimą bei sutvirtina akceleratorių.

Šiuos režimus galima perjungti centriniame pulte esančiu mygtuku. Apskritai jame mygtukų labai nedaug, nes įvairių funkcijų perjungimo problema išspręsta labai paprastai - tie patys mygtukai tinka keletui funkcijų, kurias visam pultui galima pakeisti vos dviem papildomais mygtukais. Spustelėjus vieną iš jų įsijungia vairavimo nustatymai, spustelėjus kitą, tie patys mygtukai virsta klimato kontrolės sistema.

"Juke" keičia supratimą, kaip turi atrodyti miesto automobiliai, ir nors jis negali būti laikomas tikru sportiniu automobiliu, patiks tiems, kuriems nusibodo modeliai, nepaliekantys jokios galimybės vairuotojo įgūdžiams atsiskleisti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"