TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: antras dublis

2012 10 03 15:01
Gamintojo nuotrauka/"Audi Q5" menkai pasikeitė iš išorės, bet modelio varikliai įgavo daugiau galios.

Prieš ketverius metus pristatytas miesto visureigis "Audi Q5" sulaukė atnaujinimo. Modelis nedaug pakeistas, bet vokiečiai ir į nedideles naujoves pažiūrėjo rimtai.

Iš pirmo žvilgsnio naujoves apskritai sunku pastebėti. Priekinių grotelių kampai šiek tiek paaštrinti, rūko žibintai apjuosti chromuotais papuošalais (chromuotų detalių padaugėjo ir salono apdailoje), o dienos režimo priekiniai žibintai šviečia kitokiu raštu. Svarbesni pasikeitimai slypi po variklio gaubtu. Keturi iš siūlomų šešių variklių atnaujinti - padidinta jų galia ir iki 17 proc. sumažintas išmetamųjų dujų kiekis.

LŽ bandytas Q5 turėjo dyzelinį 2 litrų darbo tūrio 130 kW (177 AG) variklį, prieš atnaujinimus šio motoro galia buvo 7 "arkliais" mažesnė. Vis dėlto net ir šiek tiek sustiprėjęs variklis dar stokoja galios, kad vidutinio dydžio miesto visureigį būtų galima pavadinti sportišku, nors automatinė "S tronic" greičių dėžė veikia nepriekaištingai. Tačiau automobiliui parinkus vieną iš trijų galingesnių variklių, tokios problemos turėtų nebelikti.

Jokių važiuoklės pakeitimų nėra. Kaip ir pirmesnis Q5, 20 cm prošvaisą turinti atnaujinta jo versija visai neblogai susidoroja su žvyrkeliais ir nedidele bekele, bet vis dėlto geriausia šiuo automobiliu važinėti mieste.

Aiškiausiai automobilio kainą pateisina jo salonas. Kiekviena detalė labai kokybiška, puikiai surinka ir priderinta ne tiek dėl grožio, kiek dėl praktiškumo. Salone likę keletas sprendimų, kurių kiti aukščiausios klasės automobilių gamintojai jau atsikratę, pavyzdžiui, automobilis užvedamas ne mygtuku, o įkišus ir spustelėjus raktą. Dėmesio reikalauja ir "Audi Q5" kompiuteris - nors jo valdymas atnaujintame modelyje kiek paprastesnis, vis tiek net paprasčiausiems nustatymams pakeisti reikia pereiti keletą pasirinkimų lygių.

Atnaujintas "Audi Q5" palieka kokybiško ir patvaraus automobilio įspūdį, tačiau sunku atsikratyti jausmo, kad modelis patobulintas tik todėl, kad reikėjo. Visi automobilių gamintojai laikosi nerašytos taisyklės po 3-4 metų modelius atnaujinti, bet vienų atnaujinimai būna akivaizdesni, o kitų, kaip šiuo atveju, tik simboliniai.

LŽ bandytas modelis kainavo šiek tiek per 208 tūkst. litų, nors bazinė jo versija gerokai pigesnė - 144,5 tūkst. litų, o mašina, turinti pačią silpniausią variklį, kainuotų dar mažiau. Bet galimos papildomos įrangos sąrašas sudaro net 10 lapų, o nieko iš šio sąrašo nepasirinkus automobilį būtų sunku vadinti prabangiu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"