TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: aštrus kompromisas

2013 05 07 6:16
Atnaujintame automobilyje "Toyota Verso" pakeista apie ketvirtadalis detalių - nuo agresyvesnio kėbulo dizaino iki stabilesnės važiuoklės. Gamintojos nuotrauka

Automobilyje suderinti praktiškumą, grožį ir patogų važiavimą kūrėjams paprastai sunkiai pasiseka, bet "Toyota Verso" inžinieriai akivaizdžiai pasistengė, kad visi liktų patenkinti.

Atnaujintas "Verso" nėra visiškai naujas, bet jo patobulinimai nesibaigia gerokai ekspresyvesne automobilio kėbulo forma. Nuo pirmojo, 2009 metais išleisto modelio jis skiriasi ir išvaizda, ir važiavimo kokybe. Japoniškos markės automobilis buvo atnaujintas "Toyotos" Europos padalinyje ir, kūrėjų teigimu, pakeista apie ketvirtadalis jo dalių.

Stiprybė - važiuoklė

Bendras pasikeitimų įspūdis labai geras - "Verso" pastebimai patogesnis, taupesnis ir geriau reaguoja į vairuotojo veiksmus. Be abejonės, kaip ir anksčiau, šis modelis liko skirtas šeimai. Erdvės pakanka ne tik aukštaūgiam vairuotojui ir šalia važiuojančiam keleiviui, bet ir sėdintiesiems už jų. Sėdynės vidurinėje eilėje ne mažiau patogios nei priekyje - jas galima pastumti pirmyn ar atgal bei reguliuoti atlošo kampą.

Tiesa, sėdynės trečioje eilėje patogumu nepasižymi, nes septynviečiai ir penkiaviečiai "Verso" gaminami su tokiu pačiu kėbulu, o trečia sėdynių eilė sulankstoma po bagažinės grindimis. Bet trumpoms kelionėms pravartu turėti papildomų sėdimų vietų, be to, jos automobilį pabrangina tik 2 tūkst. litų.

Salono dizainas išliko gana konservatyvus, išskyrus prietaisų skydelį. Jis patrauktas į priekinės palangės vidurį, todėl vairuotojui vis tenka žvilgčioti į dešinę. Nepaisant šio nepatogumo, "Toyota Verso" vairuoti gana malonu. Atnaujinta automobilio važiuoklė puikiai subalansuota važinėti duobėtomis miestų gatvėmis. Ji itin gerai sugeria nelygumus, bet kartu išlieka gana standi ir neįsiūbuoja automobilio. Posūkiuose mašina taip pat išlieka stabili, todėl keliaujant su jautriais vaikais pavyktų išvengti pykinimo.

Brangus, bet ekonomiškas

Apskritai, vertinant techniniu požiūriu, automobilis atrodo solidus ir patvarus, tik stinga kiek geresnės garso izoliacijos. Triukšmas girdėti ir iš variklio skyriaus, stipriau spustelėjus greičio pedalą, ir iš išorės, važiuojant didesniu greičiu užmiestyje. Šiam modeliui Lietuvoje galima pasirinkti vieną iš keturių variklių - 1,6 l ar 1,8 l darbo tūrio benzininį arba 2 l ar 2,2 l - dyzelinį. LŽ bandytas "Toyota Verso" turėjo atnaujintą 2 litrų darbo tūrio 124 AG dyzelinį variklį. Jo galia nėra įspūdinga, tačiau dėl aukšto sukimo momento (310/1600-2400 Nm/aps.min) automobilis mieste gana guvus. Be to, nemažas minivenas pasirodė stebinamai ekonomiškas - pernelyg netaupant jis mieste vartojo mažiau nei 7 litrus dyzelino 100 kilometrų.

"Toyota Verso" kaina prasideda nuo 67 tūkst. litų, bet bandytas "Premium" komplektacijos modelis kainuoja net 93 tūkst. litų. Todėl jei pirkėjui septynios sėdimos vietos nėra būtinos, šiam automobiliui teks susidurti su gan smarkia konkurencija.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"